1 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)
ראלף ראנגניק פתח היטב את הקדנציה שלו במנצ’סטר יונייטד. למרות שהוא בקבוצה רק מספר שבועות, המאמן הגרמני כבר הספיק לצאת נגד המודל בכדורגל האנגלי, כאשר הוא מאמין שצריכה להתבצע מהפכה ולא נשך את הלשון כשנשאל על מפעל גביע הליגה, שנתפס בעיניו כמיותר.
“אנגליה היא המדינה היחידה שבה משוחק מפעל גביע הליגה, בנוסף לגביע. בצרפת כבר ביטלו את המפעל הזה”, פתח ראנגניק, “גביע הליגה עדיין משוחק בשביל שקבוצות מהליגה השלישית והרביעית ירוויחו מבחינה כלכלית, אבל עם לוח זמנים כזה צפוף, מדובר ביותר מדי משחקים, וזה משהו שצריכים לדבר עליו”. אגב, השדים האדומים כבר הודחו מהמפעל על ידי ווסטהאם בספטמבר.
“הליגה האנגלית היא היחידה שבה אסורים להתבצע חמישה חילופים”, הוסיף ראנגניק, “כשהתחילה הקורונה זה הותר בשאר הליגות, וצריכים שתהיה גם כאן את האופציה הזאת כדי שהשחקנים ישמרו אנרגיה, במיוחד אלו שהחלימו מהנגיף. צריכים לעודד את השחקנים להישמר, להימנע ממגע מיותר ורצוי שגם יתחסנו”.
“ככל שאני יודע, רוב השחקנים שלנו מחוסנים, אבל בשבועות האחרונים נוכחנו לדעת שאפשר להידבק גם אם אתה מחוסן פעמיים או שלוש. למרות זאת, לאלו שאובחנו אצלנו כחיוביים בקושי יש סימפטומים”, סיכם.
בנושא אחר, אברטון הודיעה רשמית כי המשחק שלה מול ברנלי, שתוכנן ליום ראשון, 26.12, נדחה למועד אחר בעקבות מקרי קורונה אצל הטופיז.