2 צפייה בגלריה
כותרת ה'מונדו דפורטיבו' בספרד
כותרת ה'מונדו דפורטיבו' בספרד
כותרת ה'מונדו דפורטיבו' בספרד
(מערכת ONE)
“אפקט 2000” הגיע לקאמפ נואו. הכוכבים הצעירים של ברצלונה הם המנהיגים של הקבוצה החדשה לאחר עזיבתו של ליאו מסי. ב’מונדו דפורטיבו’ סימנו את חמשת הצעירים שיובילו את הקטלונים לפחות בעשור הקרוב: אריק גארסיה (בן 21), ניקו גונסאלס (19), אנסו פאטי (19), פדרי (19) וגאבי (17), כולם נולדו במילניום הנוכחי.
שחקנים נוספים בגיל 22 ומטה שבקטלוניה מייעדים אותם לגדולות הם רונאלד אראוחו (22) ריקי פוץ’ (22), אוסקר מינגסה (22), איניאקי פנייה (22) אלכס קויאדו (22, עזב בהשאלה), עבדה (21) אלחנדרו באלדה (18) ואיליאש אחומאש (17). כן, הסגל של צ’אבי הפך לצעיר במיוחד העונה.
כמו הדור הקודם של צ’אבי, אנדרס אינייסטה, קרלס פויול, סרחיו בוסקטס, ג’רארד פיקה ו-ויקטור ואלדס, גם דור הצעירים הנוכחי צפוי להוביל את נבחרת ספרד במונדיאל הקרוב, כשפאטי, גאבי, פדרי וגארסיה כבר שותפו במשחקי לה רוחה תחת לואיס אנריקה. ב’מונדו דפורטיבו’ ציינו לטובה את פאטי וגאבי, שהיו טובים עד כדי כך שדילגו על ברצלונה ב’ והגיעו ישירות מהנוער.
גם ההתנהלות של בארסה עם השחקנים היא חכמה במיוחד. העונה כבר חודשו החוזים של פאטי (עד 2027) ופדרי (עד 2026), שניהם עם סעיפי שחרור של מיליארד אירו. לגארסיה יש חוזה עד 2026 עם סעיף שחרור של 400 מיליון אירו, ניקו האריך חוזה עד 2024 עם סעיף שחרור של 500 מיליון אירו, ובקרוב ייסגר חוזה חדש גם לגאבי, עם סעיף דומה לזה של פאטי ופדרי. “כל השחקנים האלו חברים שמשחקים באותה קבוצה, אבל במקום לעשות את זה בנוער או בילדים, הם עושים את זה בברצלונה”, שיבחו ב’מונדו דפורטיבו’.
2 צפייה בגלריה
פדרי מציג את פרס הקופה לקהל בקאמפ נואו
פדרי מציג את פרס הקופה לקהל בקאמפ נואו
פדרי מציג את פרס הקופה לקהל בקאמפ נואו
(רויטרס)