2 צפייה בגלריה
ליאו מסי ואנדר הררה
ליאו מסי ואנדר הררה
ליאו מסי ואנדר הררה
(רויטרס)
פאריס סן ז’רמן חווה עונה מורכבת. מצד אחד הקבוצה העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות ומוליכה את הליגה הצרפתית, ומצד שני היכולת של החניכים של מאוריסיו פוצ’טינו לא משכנעת, למרות הכוכבים שחתמו הקיץ. בראיון שפורסם היום (שישי) ב’מונדו דפורטיבו’, אנדר הררה התייחס לסגל הנוצץ בקבוצה מעיר האורות.
“מסי וניימאר רצים פחות? לא מפריע לי לרוץ 13 קילומטרים במשחק, אני אוהב את זה, אני רוצה להיות חלק מהקבוצה הזאת ומבין שצריך לעבוד קשה. ייקח זמן עד שהקבוצה תיבנה, זה לא קל לבוא אחרי שהיית 15 שנה באותה קבוצה, כמו מסי וראמוס, ואז לשחק כאילו כלום לא השתנה. גם קלופ היה ארבע שנים בליברפול בלי לזכות בכלום”, אמר הררה.
“ריאל או אנחנו? הם זכו 13 פעמים במפעל ואנחנו אפס, אז כנראה שיש כאן פייבוריטית. ריאל לא צריכה בהכרח להיות בכושר טוב כדי לזכות בצ’מפיונס וזה אומר הכול. אנחנו עדיין לא מספיק עקביים, זאת המטרה שלנו. השמועות על ניימאר? לא אכפת לי מזה, אני מכיר אותו טוב, הוא חבר שלי ויש לו לב ענק”, הוסיף הספרדי.
הקשר נשאל גם על ההשוואה בין ליאו מסי לקיליאן אמבפה: “ליאו זכה בכדור הזהב השביעי שלו ומתאמן כאילו רק התחיל לשחק כדורגל. ההבדל בין הליגות לא משנה, מי שטוב יהיה טוב בכל מקום. בארסה בלב שלו, יום אחד הוא יחזור אבל כרגע הוא משחק פה ונהנה. קיליאן יהיה השחקן הטוב בעולם למשך הרבה שנים, אבל כרגע מסי מספר 1. אמבפה רוצה ללמוד ממנו, הוא צנוע”.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה וליאו מסי
קיליאן אמבפה וליאו מסי
קיליאן אמבפה וליאו מסי
(רויטרס)