3 צפייה בגלריה
אורי דוד
אורי דוד
אורי דוד
(נעם מורנו)
במכבי תל אביב הסבירו היום (שישי) את הסיבות שהובילו לפיטוריו של אורי דוד, שמנהל בחצי היממה האחרונה זירת בוץ של ממש מול המועדון בעקבות פיטוריו המפתיעים. תחילה במועדון הצהוב לא רצו להיכנס למאבק הזה מולו, אך אחרי שלל האמירות כולל הראיון שהעניק ל-ONE, החליטו במועדון לתת את הצד שלהם לסיבות לפיטוריו בתגובה לדברים שאמר.
במכבי מציינים מספר אירועים שהובילו לכך אך מבהירים כי מי שדרש את פיטוריו של דוד היה מנהל מחלקת הנוער, קלאודיו בראגה. הפורטוגלי הציב כעובדה כי הוא לא מוכן להמשיך ולעבוד עם דוד אחרי שביקש ממנו להפסיק ולזרוק שחקנים מאימונים באופן שיטתי. במועדון מספרים כי חמש דקות לאחר אותה שיחה שנערכה ביניהם, דוד הגיב על ידי זריקת שחקן מהאימון.
3 צפייה בגלריה
אורי דוד
אורי דוד
אורי דוד
(אורן בן חקון)
עוד מספרים על שיחה אישית שנערכה בין בראגה לדוד, בה האחרון התפרץ בצעקות על הפורטוגלי. במועדון אף מספרים כי דוד היה נוהג לדבר בצורה בוטה וסבל מיחסי אנוש גרועים מאוד מול חלק מהשחקנים, דבר שהם העירו לו עליו פעמים רבות אך הוא לא שינה את דרכו. עוד מציינים כי לאחר הדרבי הקניט והתגרה באנשי צוות של הפועל ת"א, דבר שלא היה מקובל מצד מכבי ת"א ממי שאמור להתוות דרך לדור הצעיר של הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
(שחר גרוס)
עוד קודם, ממכבי ת"א נמסר בתגובה לטענות שהפיץ דוד כי הוא פוטר בשל היותו איש של ואן לוון כי ״אורי יודע היטב את הסיבות לפיטוריו והן כלל אינן קשורות לפטריק. מכבי תל אביב לא נוהגת לפרסם סיבות לפיטורים באמצעי התקשורת״.
בנוסף, מסרו הצהובים: "לא תופסים אדם בשעת צערו אולם מדובר באוסף של בדיות והמצאות. ההחלטה לפטר את אורי דוד היא של מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, קלאודיו בראגה, עקב התנהגות בלתי הולמת של אורי דוד, וזאת בלשון המעטה. גם קלאודיו וגם פטר ואן דן ברג הם אנשי מקצוע מצוינים שהובאו למכבי ת"א בהמלצתו של פטריק ואן לוון. די בכך על מנת לשמוט את כל טענותיו של אורי דוד וגם די באמור בכתבה זו (הראיון שהעניק ל-ONE) על מנת להבין מדוע אורי דוד אינו מתאים לעבוד במכבי תל אביב".
עו״ד שי טל, פרקליטו של אורי דוד, מסר ל-ONE:” תמוה מאוד שמכבי ת״א נזכרו לגלות אחרי 13 שנים כי אורי סובל מיחסי אנוש גרועים. די לעיין במכתב ההמלצה אותו העבירו לעיריית תל אביב, אך לפני שלושה חודשים על מנת לשמוט את הקרקע תחת טענות המועדון״.