2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אחמד מוררה)
התפתחות במסגרת חקירת פרשת “המשחק הגדול” בה חשוד משה חוגג. למשטרה עלה חשד כי חוגג השתמש בחלק מהכסף שהגיע ממשקיעים בעסקיו, לצורך רכישת וילה בכפר שמריהו וכן להשקעה בבית”ר ירושלים, זאת לפי פרסום של כתב הפלילים אלי סניור בחדשות 13.
בנוסף, המשטרה הצליחה לפצח מספר ארנקים דיגיטליים בין היתר גם בעזרת אנשים שנחקרו ומסרו לחוקרים את הסיסמאות לארנקים, כאשר באחד מהם היה סכום של חמישה מיליון דולר. מתוך ארבעה מיזמים של חוגג, בשניים מהם חושדים במשטרה כי כלל לא הייתה כוונה להשקיע ולא היה מוצר. שם כל הכסף, בסך עשרות מיליוני שקלים, נעלם.
בשני מיזמים נוספים הושקע חלק קטן מהכסף אבל לאחר נפילת המיזם, השאר לא הוחזר למשקיעים אלא נלקח למטרות אחרות, לדוגמה רכישת וילה בכפר שמריהו בסך עשרות מיליוני שקלים, השקעה בבית"ר ירושלים וחיי ראוותנות.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג משוחרר למעצר בית
משה חוגג משוחרר למעצר בית
משה חוגג משוחרר למעצר בית
(איציק בלניצקי)
יחד עם זאת, חוגג, שנמצא במעצר בית, רוצה להמשיך להפעיל את עסקיו. לכן, הגיש רשימה של מעל עשרה אנשים שהוא מבקש שיעזרו לו להפעיל את עסקיו. במשטרה לא מתכוונים להיענות לרשימה הזאת. ההערכה היא שייתכן ויאושרו אחד או שניים מהרשימה.
בתוך כך, לפי גורמים במשטרה תיק עבירות המין מתקדם והוא בישורת האחרונה. לחוקרים יש עדות נוספת של אישה ובכך עלה המספר ל-13 עדויות של נשים נגד חוגג. מדובר בתיקים שמבחינת המשטרה מבוססים ויש ראיות לעבירת פגיעה בפרטיות. בנוסף, יש בידי המשטרה עדויות של ארבעה מקרים של שידול לסרסרות, מנשים שקיבלו כסף מחוגג תמורת שידול נשים אחרות לקיום יחסי מין, ועוד מספר מקרים של שידול לזנות.