3 צפייה בגלריה
סימון ועוליאל
סימון ועוליאל
סימון ועוליאל
(אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
אחרי שניקול חירין היממה את לינה גלושקו כשגברה עליה 1:2 בתום גמר מסקרן במיוחד וזכתה בתואר אלופת ישראל בטניס, ישי עוליאל פגש היום (שבת) את סער סימון בגמר אליפות ישראל Wilson 2021. המדורג מספר 1 לא התקשה בכלל, ניצח 0:6 ו-3:6 את סימון וזכה בפעם השנייה ברציפות בתואר אלוף ישראל.
כזכור, עוליאל, המדורג מספר 1 בישראל שזכה אשתקד בתואר, גבר בחצי הגמר 4:6 4:6 על חברו לנבחרת הדייויס, דניאל צוקרמן (מדורג 4) בדרך לגמר. מנגד, סימון (מדורג 5) ניצח את עידן לשם 6:7 ו-3:6 בדרך לגמר הראשון שלו בקריירה באליפות ישראל.
עוליאל הגיב לאחר הזכייה: "אני שמח מאוד על השבוע האחרון וחושב שזו הייתה שנה טובה מאוד עבורי. עכשיו אני עם העיניים לשנה הבאה, רוצה לשחק כמה שיותר תחרויות צ'לנג'ר, לעבוד קשה ולעלות כמה שיותר בדירוג. אני רוצה להודות לאיגוד הטניס, לצוות שלי - דודי סלע, יואב בן צבי, גיא גפני ואיליה ולך על העבודה הקשה ועל השעות שהם מקדישים לי שאגיע למיטב מבחינת הטניס שלי". כמו כן, סער סימון שיתף בסיום: "היה כבוד להשתתף בגמר ואני אבוא בשנה הבאה מוכן יותר כדי לנצח".

מהלך המשחק:

כבר במשחקון הראשון, סימון עשה שתי טעויות קריטיות ואפשר לעוליאל להשיג שבירה מוקדמת. במשחקון השני עוליאל המשיך בדומיננטיות שלו מהפתיחה, ניצח 0:40 חלק ועלה ליתרון 0:2 מבטיח. ישי עוליאל שוב ניצח משחקון, השיג שבירה כפולה ועלה ל-0:3.
3 צפייה בגלריה
ישי עוליאל
ישי עוליאל
ישי עוליאל
(צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
המשחק החד צדדי נמשך כשמבלי להתקשות, עוליאל שייט ל-0:4. סימון נכנס לעניינים והחל להוות יריב לעוליאל עם משחקון צמוד במיוחד, שבסופו עשה סער שגיאה לא מחויבת וישי עלה ל-0:5 גדול. גם במשחקון האחרון המדורג מספר 1 בארץ לא התקשה, ניצח בקלילות יתרה וסיים את המערכה הראשונה עם 0:6 חלק.
את המערכה השנייה פתח סער סימון בצורה טובה והשיג נקודה ראשונה במשחק. עוליאל השיב מיד עם משחקון משלו והשווה ל-1:1. אחרי משחקון שלישי צמוד במערכה, עוליאל הצליח להשיג את השבירה המיוחלת ועלה ל-1:2. גם במשחקון הרביעי ישי לא התקשה יתר על המידה, סימון המשיך לעשות טעות אחרי טעות ואפשר למחבט מספר 1 בישראל לעלות ל-1:3 קליל למדי.
3 צפייה בגלריה
ישי עוליאל
ישי עוליאל
ישי עוליאל
(רועי שמשון)
במשחקון הבא סימון נתן פייט רציני לישי, לא ויתר על המשחק, ניצח וצימק ל-3:2. עוליאל לא נבהל, פירק את סימון במשחקון הבא על האפס ועלה ל-2:4. סימון הצליח לשמור על ההגשות שלו וצימק ל-4:3. במשחקון הבא שני הטניסאים עשו טעויות לא מחויבות למציאו פעם אחר פעם, כשבסופו ישי עוליאל רשם פחות טעויות מיריבו ועלה ל-2:5. בתום משחקון אחרון צמוד, עוליאל ניצח, השלים 3:6 במערכה ו-0:2 במשחק וזכה בפעם השנייה הרציפות באליפות ישראל בטניס.