3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
(שחר גרוס)
הפועל חדרה נערכת לקראת עוד קרב קשה, כאשר תארח מחר (ראשון, 20:00) באצטדיון נתניה הביתי את מוליכת הטבלה, הפועל באר שבע. החדרתים ספגו שני הפסדי ליגה רצופים ומקווים שיצליחו להפתיע את החבורה העיקשת מהדרום, שכזכור היא היחידה בליגה שטרם הפסידה אחרי 14 מחזורים, על מנת שלא לאפשר לקו האדום להתקרב.
המשימה, הקשה גם כך, של קורצקי אף תהיה לא פשוטה עוד יותר, שכן יש לא מעט חוסרים בסגל שלו. מלבד אביאל בן חמו, עומר דנינו ומוחמד גדיר הפצועים שלא ישחקו וחדרה סובלת גם ממכה של שחקני מפתח שנדבקו בשפעת ובהם מקסים פלקושצ’נקו ומנשה זלקה, שצפויים להחמיץ את המשחק.
3 צפייה בגלריה
מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו
(עמרי שטיין)
בנוסף אליהם, גם מוחמד אוסמן, גוסטבו מרמנטיני ואיבליו מרקוב חולים ובספק, אך במועדון אופטימיים יותר באשר למצבם וזמינותם תתבהר בסמוך למשחק. גלעד אברמוב ודולב אזרואל עשויים לפתוח במצב שכזה, כאשר מערך שלושת הבלמים יישמר ובמועדון יקוו כי יצליחו לשחזר לפחות את התוצאה שהשיגו בסיבוב הראשון בטרנר, אז המפגש מול הדרומיים נגמר ב-2:2, אחרי שחדרה כבר הוליכה 0:2.
“הפועל באר שבע נמצאת במקום הראשון וזה אומר הרבה עליה”, אמר מנחם קורצקי לקראת המשחק. “מכבי חיפה, עם כל היכולת שלה, היא במקום השני וב”ש ראשונה וזה אומר הרבה. מצפה לנו משחק הכי קשה שיכול להיות. זה משחק שונה מאשר נגד מכבי חיפה, ב”ש יותר טקטית, ממושמעת וקילרית. היא לא צריכה הרבה מצבים כדי להבקיע. נסתכל על עצמנו. בבית שלנו אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולמנוע טעויות במיוחד במשחקים כאלה כדי להוציא נקודות”.
3 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(ראובן שוורץ)
המאמן התייחס לתוכנית המשחק: “זה תלוי באיך שהוא יתפתח. ננסה להכתיב את הקצב, זה לא יהיה קל, אבל צריכים להבין שהאוויר הולך ונגמר וחייבים נקודות. הקהל? האוהדים שלנו קצת מאוכזבים מאיתנו ובצדק, אבל אני מבטיח להם שאנחנו עושים הכל כדי להיראות טוב יותר. זה הולך קשה, אבל צריכים את העזרה שלהם דווקא בתקופות האלה”.
בנוגע לסגל הקצר אמר מאמן חדרה: “נצטרך לראות מי זמין לנו למשחק ומי לא, אבל זה לא יהווה תירוץ ואני לא אשתמש בזה כתירוץ. לא לוח הזמנים ולא השחקנים שחסרים. נבוא לעשות הכל כדי לנצח”. כרטיס למשחק עומד על מחיר אחיד של 60 ש”ח.
הרכב משוער: רובי לבקוביץ’, דיא לבאבידי, ג’ונתן סיסה, עידו לוי, וויסאם רבאח, דולב אזרואל, תמיר גלזר, גלעד אברמוב, מוחמד אוסמן, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן.