1 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(ראובן שוורץ)
בזכות שער גדול ודרמטי של חנן ממן בדקה ה-89, הפועל חיפה ניצחה 1:2 את מ.ס אשדוד הערב (שבת) באצטדיון סמי עופר. בסיום ההתמודדות אלישע לוי ורן בן שמעון התייחסו למשחק ולהמשך הליגה.
מאמן הפועל חיפה, אלישע לוי, היה הראשון לשתף: “סוף סוף ניצחנו וזה הדבר הכי חשוב שצריך לעשות בתקופה כזאת, הרבה זמן לא ניצחנו. לא היה כדורגל גדול, אבל הראנו אופי ולא נשברנו. בעשרים הדקות האחרונות שיחקנו כמו שאנחנו רגילים. אני מקווה שהניצחון הזה בשיניים יסייע לנו להגיע לפלייאוף העליון. חנן פתח את העונה לא טוב בגלל פציעה והכנה מאוחרת, אבל הוא עובד קשה ואני שמח בשבילו ובשביל הקבוצה. כדורגל זה דבר דינמי, הניצחון אמור לתת לנו כוח להמשך, אבל אנחנו לא רק מדברים, צריך גם לעשות”.
גם מאמנה של מ.ס אשדוד, רן בן שמעון, דיבר בסיום: “התקופה היא לא פשוטה בכלל ויש תקופות שהדברים הולכים הפוך, צריך לדעת לקבל את זה. אני חושב שאנחנו משחקים כמו קבוצת פלייאוף עליון למרות התוצאות הגרועות שלנו. בדקה ה-85 החמצנו מול שער ריק, ואחר כך ספגנו. זה הכדורגל. צעקתי הרבה על הקווים היום. מי אני רוצה להחתים? הייתי רוצה לראות פה את זלאטן. סתם, צריך לתת כבוד לשחקנים ששיחקו. כל השחקנים במ.ס אשדוד רצים ומשקיעים, אין אחד שלא. אני מאמין בסגל ונחזק אותו איפה שצריך. אנחנו נצא מהתקופה הזאת”.