5 צפייה בגלריה
סלים טועמה
סלים טועמה
סלים טועמה
(ראובן שוורץ)
נראה כי לא קיים כוח שיכול לעצור את אפקט חילופי המאמן בהפועל תל אביב. אחרי שניצחו 1:4 את מ.ס אשדוד במחזור הקודם, האדומים גברו הערב (שבת) 0:2 על קריית שמונה בתום משחק סוער שכלל שלושה אדומים ושני פנדלים. מאמנם החדש של הפועל ת”א, קובי רפואה, ודאי יכול להיות מרוצה, אחרי שצפה מהיציע בחניכיו מנצחים למרות שב-25 הדקות האחרונות שיחקו בחיסרון מספרי של תשעה שחקנים מול עשרה של היריבה.
עוזר מאמן האדומים, סלים טועמה, שעמד על הקווים במקומו של רפואה שטרם עבר בבקרה, סיכם את המשחק: “היה משחק מאוד קשה, אחרי שהרבה שחקנים היו חסרים לנו והפציעות מהמשחק הקודם. אני מאוד שמח על הניצחון הזה. לא היה קל וקיבלנו שני האדומים אבל השחקנים התעלו ואני שמח שעשינו את זה”.
5 צפייה בגלריה
קובי רפואה. זועם ביציע
קובי רפואה. זועם ביציע
קובי רפואה. זועם ביציע
(ראובן שוורץ)
טועמה דיבר גם על עתידו על הקווים: “אני איש מערכת. הנהלה והבעלים החליטו שיש מאמן חדש למועדון. הוא הכין את הקבוצה במהלך השבוע והניצחון הזה שייך לו. אני סך הכל איש מערכת ואני עושה את מה שצריך ממני. אני שמח שרשמו ניצחון שני ברצף ועשינו את העבודה שלנו”
עוזר המאמן דיבר גם על החלטה לתת לאיינבינדר לבעוט את הפנדל השני: “רצינו לפגרן לשלומי בפנדל השני אבל קובי החליט שאיינבינדר יבעט את הפנדל. דן הוא הקפטן של הקבוצה, המנהיג של הקבוצה הוא מחבר את השחקנים ואני שמח שהוא עשה את זה”.
5 צפייה בגלריה
דן איינבינדר חוגג עם שחקני הפועל ת"א
דן איינבינדר חוגג עם שחקני הפועל ת"א
דן איינבינדר חוגג עם שחקני הפועל ת"א
(ראובן שוורץ)
טועמה דיבר גם על המצב בטבלה: “יש ליגה משוגעת. לא ניצחנו שישה משחקנים ואז ניצחנו שני משחקים ואנחנו שוב למעלה. הגיע מאמן חדש, יש אווירה חדשה, שחקנים רוצים להוכיח למאמן ואני ישמח שזה קרה ושהאווירה טובה אני מקווה שנמשיך את הרצף נעשה כמה ניצחונות ונבטיח את המקום”.
טועמה חתם את הדבריו שדיבר על עתידו המקצועי: “יש לי זמן. אני עדיין לומד. למדתי מניר קלינגר שאני מאוד אוהב אותו ועכשיו אני לומד מקובי. אני צריך עוד לעשות תעודת פרו ויש לי עוד זמן. יש מאמן על הקווים ואני לומד ממנו המון ואני מקווה שהוא יעמוד על הקווים”.
קפטן הפועל ת”א, דן איינבינדר, שכבש צמד פנדלים, אמר בסיום המשחק: “היה לי מזל. אני שמח על זה אבל בגדול אני אף לא מתייחס על עצמי אלא על הקבוצה. חשוב שניצחנו ורשמו ניצחון שני ברציפות. היה לנו מחצית ראשונה לא טובה ואני חושב שבמחצית השנייה הראנו הרבה אופי ולב והצלחנו לרשום ניצחון חשוב. אני שמח על השערים אבל זה לא מה שחשוב עבורי. הגענו למשחק עם שבעה פצועים, זה לא נורמלי. אני מקווה שהם יחזרו אלינו בקרוב”.
5 צפייה בגלריה
דן איינבינדר חוגג
דן איינבינדר חוגג
דן איינבינדר חוגג
(ראובן שוורץ)
מאמן קריית שמונה, סלובודאן דראפיץ’, אמר: “לא רוצה להתייחס על היתרון מספרי אם הוא היה צודק או לא. אני חושב שהמחצית הראשונה שלנו הייתה טובה. הייתי מעדיף לסיים את המשחק 10 מול 10. אני חושב שהיום היינו יותר טובים מהיריבה והפסדנו את המשחק ולפעמים זה קורה. אני מרוצה על הרצף שעשינו ונמשיך קדימה”.
מאמן ק”ש הוסיף: “היה חסר לנו היום הרגל המסיימת והריכוז בתוך הרחבה. כולם ראו היינו טובים היום והיה חסר לנו הגול ואז הגיע האדום והפנדל והיה משחק משוגע. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ואנחנו[ צריכים להסתכל קדימה. כל הליגה נאבקת על הפלייאוף העליון אבל אנחנו רוצים גם לשחק כדורגל איכותי וטוב”.
5 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
(ראובן שוורץ)
שחקן קריית שמונה, רועי קהת, אמר בסיום: “מרכזים תחושת החמצה על המשחק הזה. היינו לנו הרבה רגעים טובים אבל הייתה חסרה לנו רגל מסיימת, תחושת פספוס. אוהבים לעשות רעש מסביב, היינו לנו רצף ומומנטום טוב. אחרי שהיינו במקום האחרון בליגה המטרה היא קודם כל להישאר בליגה ואחרי אם נעשה דברים יפים זה יהיה נהדר”.