2 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(ראובן שוורץ)
הפועל ירושלים ערכה הערב את האימון המסכם לקראת הדרבי מול בית”ר ירושלים הערב (ראשון, 20:30) כאשר כל החולים חזרו להתאמן. עם זאת, רק מחר יידע זיו אריה את מי הוא יכול להרכיב ב-11 וזאת בהתאם לרמת הכשירות של השחקנים שרובם התאמנו רק אתמול אחרי שהיו חולים במהלך השבוע.
זיו אריה אמר: ״אנחנו מגיעים לדרבי אחרי ניצחון ביתי משמח מאוד על נוף הגליל, שנתן לנו פוש מורלי חשוב, אבל גם עם מסדר חולים שרק הלך וגדל מאז. זה נכון שאנחנו עדיין לא יודעים מי יהיה בסגל השחקנים. נקווה לטוב. בכל מקרה כמו שהשחקנים שלי הוכיחו השבוע, כל מי שיעלה הוא הטוב ביותר וייתן את המקסימום עבור המועדון המיוחד הזה”.
“נבוא צנועים להתמודדות ובתקווה שנהיה דומים יותר לקבוצה שניצחה את הדרבי הראשון אחרי שנות דור בגביע הטוטו, מאשר הקבוצה שקיבלה סטירה בדרבי בסיבוב הראשון בליגה״, סיכם המאמן.
2 צפייה בגלריה
גוני נאור עם הכדור
גוני נאור עם הכדור
גוני נאור עם הכדור
(רדאד ג'בארה)
בנוסף, הקפטן גוני נאור אמר: ״הדרבי מהסיבוב הראשון מזמן מאחורינו, אבל הלקחים ממנו לא נשכחו. הפועל ירושלים זו קבוצה שמאמינה בעצמה ואני מדבר על כל השחקנים, מהראשון ועד האחרון. יש לנו כאן אחריות גדולה לבוא הכי מוכנים שיש וליהנות מהמעמד. אישית אני רק מחכה לקהל האדום שיבוא לדחוף אותנו״.
כמה עשרות אוהדים של הפועל ירושלים הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה, הדליקו אבוקות, עודדו את השחקנים ושרו: ״רק תביאו את הדרבי״.