3 צפייה בגלריה
יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו
(נעם מורנו)
על רקע הערעור של הפועל תל אביב בנוגע לאי-אישורו של קובי רפואה לעמוד על הקווים, שיתקיים מחר בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, יעקב בוזגלו דיבר היום (שבת) על תוכן השיחה עם שרון ניסנוב. כזכור, הקבוצה שלא קיבלה אישור עבור רפואה לעמוד על הקווים בשל התביעות של מאור בוזגלו ואחמד עאבד, טוענת בין היתר שפסקי הדין לא חלוטים. בעלי הפועל ת”א, אגב, לא נשאר חייב.
“לא אהבתי את זה בלשון המעטה. לקבל איומים ביום שבת, שעתיים לפני משחק של הפועל ת״א מהבעלים, שרון ניסנוב, זה חציית גבול שאסור לעבור עליה לסדר היום. אני ממליץ לאדון ניסנוב ללמוד לכבד שחקנים, דיינים, בוררים, פסקי דין, ובעיקר את הגוף שבו הוא עומד, הוא כנראה שכח שהוא עומד בראש מועדון גדול עם מאות אלפי אוהדים קנאים”, טען יעקב בוזגלו.
3 צפייה בגלריה
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב
(ראובן שוורץ)
“תזכורת: אנחנו לא מדינת עולם שלישי, במשך שנתיים הפועל ת״א עשתה הכול בכדי לפגוע קשות במאור בוזגלו, עד כדי חיסול קריירה של שחקן מפואר. היום, למרות פסק בורר, ניסנוב וחבריו למועדון מתעלמים מפסק הבורר, עושים הכול כדי להרוויח זמן ולייאש את מאור ועוד שחקנים רבים, ויש לו את החוצפה להרים לי טלפון ולאיים שיפגע במאור בכל פעילות ציבורית שיעשה. אדון ניסנוב היקר, אנחנו שבט חזק ומלוכד בציבור ובפרט, שום איום לא מדבר אלינו, תנוח דעתך”, הוסיף.
עוד נמסר מבוזגלו: “הרצחת וגם ירשת? לא מספיקה מסכת ההתעללות שמאור עבר תחת ידך? מאחר ואותנו חנכו אחרת, כל אחד ובית מדרשו, אנו לא נגיב לסגנון ההתבטאות בו נקטת, מר ניסנוב היקר. אמרתי לו שאני גדלתי בקטמון בירושלים, עליי אפשר לאיים? למה פשעתי? אמרתי לו שמאור צודק, הרסת לו את הקריירה. משפחת בוזגלו נעלית מכך. שבוע טוב ובהצלחה בדיון בהתאחדות לכדורגל מחר!”
3 צפייה בגלריה
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב
(נעם מורנו)
מנגד, שרון ניסנוב מסר בתגובה: ״הוא איים עליי. אמרתי לו שאנחנו נלך לפי החוק והוא איים ‘אם תעשה נזק לבן שלי, כל משפחת בוזגלו תבוא אליך ותפגע בך’. הוא אמר לי: ‘אני גדלתי בקטמונים””.
עוד אמר ניסנוב: “בן אדם לא יכול להגיד בכל מקום ‘לא מעניין אותי כסף‘ ורק רוצה לפגוע בהפועל. אני אמרתי שאנחנו נגיב במכתבים, לפי החוק ומה שראוי״.