2 צפייה בגלריה
נאאל עודה אחרי הכרטיס האדום
נאאל עודה אחרי הכרטיס האדום
נאאל עודה אחרי הכרטיס האדום
(ראובן שוורץ)
הריצה המרשימה של קריית שמונה בעידן סלובודאן דראפיץ’ נעצרה אמש (שבת). לאחר ארבעה ניצחונות ליגה וניצחון במשחק הגביע, הקבוצה הצפונית רשמה הפסד ראשון עם המאמן החדש, כשספגה 2:0 מהפועל תל אביב וקובי רפואה, האקס שסירב לחזור וסלל את הדרך להגעת דראפיץ’.
בקבוצה הצפונית העבירו ביקורת על חלק לא מבוטל מהחלטות השיפוט ולטענתם, ללא ההחלטות השנויות במחלוקת, הצפוניים היו שבים לגליל לפחות עם נקודה אחת, “כנראה שקל יותר לשרוק נגד הקטנות, כשזה גבולי לא ילכו נגד הפועל. הגיע הזמן שנתקדם והשיפוט יהיה לפי המציאות ולא לפי הקבוצות שמשחקות”, אמר שחקן במועדון.
2 צפייה בגלריה
מורגן פרייר מול אלון אזוגי
מורגן פרייר מול אלון אזוגי
מורגן פרייר מול אלון אזוגי
(ראובן שוורץ)
קשר הקבוצה רועי קהת התייחס למצב במועדון ואמר: “הפתיחה שלנו הייתה לא טובה. יש לנו שחקנים מנוסים שיודעים להחזיק את הקבוצה וחדר ההלבשה וזה עזר גם במצבים קשים שהאמנו בעצמינו. שינוי המאמנים הביא אנרגיות חדשות ויצרנו רצף, שלצערי נעצר דווקא במשחק טוב שלנו מול הפועל תל אביב, שבו לא הצלחנו לקחת נקודות. אנחנו צריכים לחזור ולייצר רצף על מנת להתרחק מהתחתית”.
בנוסף, הקשר העביר מסר גם לשחקנים הצעירים בקריית שמונה וההזדמנות הגדולה שהם מקבלים: “השחקנים הצעירים האלו יכולים להביא את הקרייה למקום טוב. כל פעם יש צעיר שבולט ובונה את עצמו וכדומה. זה לא קורה בכל מקום והם צריכים לדעת לקחת את זה ולקדם את הקרירה שלהם”.