4 צפייה בגלריה
רן בו שמעון
רן בו שמעון
רן בו שמעון
(עמרי שטיין)
כדור השלג במ.ס אשדוד הולך וגדל. אחרי התבוסה הביתית להפועל תל אביב במחזור הקודם, החבורה של רן בן שמעון שוב ירדה אמש (שבת) ללא נקודות, הפעם בעקבות הפסד 2:1 דרמטי בסמי עופר להפועל חיפה. באשדוד כבר סופרים ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, אשר מחזירים את מדד הלחץ הגדול למועדון דווקא אחרי ריצה של כמה משחקים שהביאה את הקבוצה לפלייאוף העליון.
"שילמנו ביוקר על כל ההחמצות, היינו צריכים לנצח", אמרו במ.ס. אשדוד. "היום זה היה מוגזם, מחצית שנייה טובה מאוד שלנו והגענו לכמה מצבים של גול בטוח והחמצנו. יש בעיה של ביטחון מול השער של כמה שחקנים, מרגישים את זה בפעולות האחרונות. בכל השבוע אנחנו מעודדים את השחקנים, אבל בסוף הלחץ משפיע על חלק. אשדוד קבוצה טובה ואנחנו צריכים את הניצחון האחד הזה שיחזיר אותנו למסלול הנכון".
4 צפייה בגלריה
זוהר זסנו מאוכזב
זוהר זסנו מאוכזב
זוהר זסנו מאוכזב
(עמרי שטיין)
באשדוד לקחו קשה מאוד את ההפסד, בעיקר בגלל שהגיעו עם הרבה אמונה שיוכלו לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסדים האחרונים. בן שמעון עשה שני שינויים לעומת ההפסד האחרון להפועל ת”א, אבל מבחינת התוצאה זה לא עזר. הבעיה בחוליית ההגנה הופכת במשחקים האחרונים להיות עוד אחת מהבעיות שאותה ינסו לפתור באשדוד, בנוסף לבעיית המחץ שקיימת בערך מתחילת העונה.
רצף ההפסדים האחרון מדאיג את אנשי המועדון, אבל הם סומכים ביכולת של רן בן שמעון להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. "רן אחד המאמנים הכי טובים בארץ, הוא יודע מה צריך לעשות כדי שהקבוצה תחזור לנצח. אין ספק שמה שנראה בשלושת השבועות האחרונים לא נראה טוב", אמר גורם המקורב למועדון. באשדוד צפויים לעשות שינוי בחלון ההעברות של ינואר בדגש על חוליית ההתקפה ובן שמעון קיבל הבטחה לכך.
4 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(עמרי שטיין)
בן שמעון אמר בסיום שהוא לא מאוכזב מהשחקנים שלו מאחר וכל אחד מהם נתן את הכל, אבל הוא אמור להיות מודאג מהקלות הרבה שבה שחקני היריבה מבקיעים בשני המשחקים האחרונים. במועדון מאוכזבים מהיכולת של צמד הזרים, מונטרי קמהאני וטימותי אוואני, ששוב רשמו משחק חלש. דווקא באשדוד היו מאוד מרוצים מחוויית הקישור, שכללה את עטאא ג'אבר, נאור סבג וחמודי כנעאן.
אפרופו כנעאן, אחת מנקודות האור אמש הייתה היכולת של הקשר. כנעאן שחזר להרכב לפני שבועיים מתחיל להיכנס לעניינים והשער שלו מעודד את אנשי המועדון. כנעאן יכול היה גם לרשום צמד, אבל לא הצליח להפוך את התוצאה. בקבוצה היו מרוצים גם מהיכולת של יואב ג'ראפי, כמו כן מנאור סבג שתופקד בתור בלם.
4 צפייה בגלריה
מוחמד כנעאן
מוחמד כנעאן
מוחמד כנעאן
(עמרי שטיין)
באשדוד לא רוצים לתרץ, אבל מספרים בתוך המועדון שקיים קושי להתמודד עם כמות היעדרויות לא פשוטות. פיראס אבו עקל ואור אינברום נעדרו בגלל הרחקות, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ' ומוגיס זקריה בגלל פציעות ובנוסף קני סייף שעלה עם כאבים. האחרון הוחלף אמש בגלל כאבים בשריר הירך האחורי ובאשדוד מקווים שמדובר בכיווץ בלבד. גם חמודי כנעאן נפצע במהלך כיבוש השער והחזיק עד הסיום, אבל הוא וסייף ייבדקו בהמשך.