2 צפייה בגלריה
דיוויד טווה מול מאור קנדיל
דיוויד טווה מול מאור קנדיל
דיוויד טווה מול מאור קנדיל
(רויטרס)
הפועל נוף הגליל נמצאת במשא ומתן עם דייויד טווה, קשר ליברי שמשחק ברוך ברסט הבלארוסית. הקשר שותף העונה ב-22 משחקים בליגה המקומית, בהם כבש שער אחד ובישל שישה. בעבר טווה שיחק במדי דינמו ברסט ואף התמודד מול מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות.
בהפועל נוף הגליל סופרים כבר שבעה משחקים ללא ניצחון ונראה שהספירה לאחור לקראת ינואר החלה. ההפסד אתמול (שבת) למכבי נתניה 1:0 החמיר את מצבה של הקבוצה בתחתית הליגה ואם לא יהיה שינוי דרסטי בתקופה הקרובה, נוף הגליל תיפרד בתום העונה מהליגה הראשונה.
לפי שעה מעמדו של ירון הוכנבוים יציב. במועדון משוכנעים שהוכנבוים אינו הבעיה וכי הסגל הדל שעומד לרשות המאמן יתקשה להחזיק מעמד. לפיכך כל המשאבים יופנו לחיזוק בינואר. כפי שפורסם לראשונה, טווה נמצא על הכוונת וארנסט מבוקה סיכם את תנאיו וצפוי להצטרף, גם שמו של יובל אשכנזי עלה כאפשרות חיזוק, אבל הקשר מכוון למקומות אחרים.
2 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
(לילך וויס)
המנכ"ל גיל ברעם אמר: "אנחנו מודעים לבעיות שיש בקבוצה. הכי חשוב שעכשיו נתרכז בחיזוק ונצטרך לעשות שדרוג. מול נתניה לא הגיעה לנו להפסיד והיינו שווים נקודה. אני מקווה מאד שארנסט מבוקה, שסיכם את תנאיו, ינחת בארץ ולא יהיו בעיות כמו בעבר עם שחקנים שסיכמו מאפריקה ובסוף לא נחתו בגלל הנגיף שמשתולל".