3 צפייה בגלריה
רודיגר, פוגבה, בייל ואמבפה
רודיגר, פוגבה, בייל ואמבפה
רודיגר, פוגבה, בייל ואמבפה
(רויטרס)
שנת 2021 בדרך לסיומה ואיתה מתקרב גם חלון ההעברות של חודש ינואר. כארבעה חודשים חלפו מאז החלון המפתיע ביותר, אולי אי פעם בכדורגל העולמי, שקיבלנו בקיץ, ונדמה שעוד לא מעט הפתעות מחכות לנו בדרך. שורה של שחקנים עתידים לסיים את החוזה בסוף העונה, כך שהחל מעוד שבוע יוכלו לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שתחפוץ בהם. לפניכם כמה מהשחקנים.
ראשית, השם החם ביותר הוא שם קיליאן אמבפה. כוכב פאריס סן ז’רמן מסרב לחדש חוזה בעיר האורות וריאל מדריד ממתינה לו, אך לפי הפרסומים האחרונים ייתכן שהספרדים ימתינו עד לאחר המשחק בין הקבוצות בליגת האלופות. שחקן נוסף שמעניין את הבלאנקוס הוא אנטוניו רודיגר, שלא מאריך את החוזה בצ’לסי ועשוי להגיע לסיכום עם הלבנים שרוצים בשירותיו לקראת העונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
גם פול פוגבה יכול החל מעוד שבוע לנהל מו”מ עם אחרות. קשר מנצ’סטר יונייטד ספג לא מעט ביקורות באנגליה בשנה האחרונה וכל זאת כשבמקביל נראה שאין הסכם בינו לבין הקבוצה על המשך והוא עתיד לעבור ליעד חדש. שחקן נוסף שיסיים את חוזהו בתום העונה הוא פאולו דיבאלה, אך במקרה שלו הדיווחים באיטליה מספרים כי הוא יחתום על חוזה חדש ביובנטוס.
כמו כן, גארת’ בייל, איסקו ומרסלו עשויים לעזוב את ריאל בקיץ. אצל היריבה ברצלונה גם כן ייתכנו שינויים. אוסמן דמבלה נכון לכרגע יסיים את חוזהו, אך לפי הדיווחים הוא יחתום בקרוב. גם סרג’י רוברטו יהיה חופשי בקיץ ואף לואיס סוארס יכול מינואר לנהל מו”מ עם כל קבוצה.
3 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(La Liga)
שחקנים נוספים שחוזיהם יפוג בסיום העונה: לורנצו אינסינייה, שמבוקש בטוטנהאם ובאיירן מינכן, מרצלו ברוזוביץ’ ואיבן פרישיץ’ שיסיימו חוזה באינטר וגם סימון קאר ממילאן יוכל להמשיך ליעד חדש בסיום העונה.