6 צפייה בגלריה
שחקני נס ציונה חוגגים
שחקני נס ציונה חוגגים
שחקני נס ציונה חוגגים
(איציק בלניצקי)
אחרי שהבטיחו את מקומן בגביע המדינה, נס ציונה גברה הערב (ראשון) 77:86 על הפועל חיפה במשחק שחתם את הסיבוב הראשון עבור שתי הקבוצות. הכתומים נהנו מיכולת נהדרת של הזרים שהובילו אותם לניצחון אחרי שני הפסדים רצופים. מנגד, האדומים נעצרו אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה.
הרבע הראשון היה מאוזן מאוד והיתרון נדד מצד לצד. טים סוארס ופרנק בארטלי פתחו נהדר בצד של נס ציונה, בעוד וויל ריימן וקאדים אלן בלטו אצל האורחים. האדומים פתחו נהדר את הרבע השני ושלשות של ריימן וספנסר וייס העלו אותם לריצת 2:10. ליובין החזיר למגרש את בארטלי והוא החזיר לו מיד ביכולת נהדרת. הגארד צלף שתי שלשות והוביל את חבריו לריצת 6:20 בדרך ליתרון דו-ספרתי בירידה להפסקה.
הרבע השלישי היה מפוזר מאוד של שתי הקבוצות, שקלעו באחוזים נמוכים והרבו לאבד כדורים. הקצב הנמוך התאים לנס ציונה ששמרה על היתרון בדרך לרבע המכריע. האדומים פתחו נהדר את הרבע הרביעי וצימקו את ההפרש לארבע נקודות בלבד. אך פעם נוספת היו אלו בארטלי וגארט על מנת להחזיר את היתרון למארחים בדרך לניצחון חשוב.
בארטלי הוביל את רשימת הקלעים עם 25 נקודות באחוזים נהדרים מהשדה. סוארס הוסיף 20 נקודות, בעוד גארט תרם 18, טל דן היה השחקן הרביעי בכתום שלקע בספרות כפולות עם 10 נק’. ריימן בלט אצל האדומים עם 17 נק’, אלן הוסיף 13.
6 צפייה בגלריה
ליאור ליובין
ליאור ליובין
ליאור ליובין
(איציק בלניצקי)
קלעו לנס ציונה: פרנק בארטלי 25, טים סוארס 20 ו-8 ריבאונדים, דיאנטה גארט 18, טל דן 10, נמרוד טישמן 8, סימיסולה שיטו 3, ליאור קררה 2. שותפו ולא קלעו: גולן גוט ותומר לוינסון.
קלעו להפועל חיפה: וויל ריימן 17, קאדים אלן 13, סקוטי ג’יימס 10, ספנסר וייס 9, גרגורי ורגאס ואיגור נסטרנקו 8 כ”א, ג’יימס דיקי ואופק אביטל 6 כ”א.

רבע ראשון 22:24 להפועל חיפה:

חמישיית נס ציונה: דיאנטה גארט, ליאור קררה, סימיסולה שיטו, פרנק בארטלי וטים סוארס. חמישיית הפועל חיפה: גרגורי ורגאס, קאדים אלן, ספנסר וייס, איגור נסטרנקו וסקוטי ג’יימס.
פתיחה שקולה בלב המושבה. פרנק בארטלי פתח את המשחק נהדר בצד הכתום עם חמש נקודות רצופות, מנגד חדירה של קאדים אלן ושלשה מדויקת של ספנסר וייס קבעו 8:9 לאורחים מחיפה. הקצב הגבוה במשחק נמשך. טים סוארס נכנס לקצב ועם דאנק אדיר החזיר את היתרון לנס ציונה. טל דן, שעלה מהספסל, קלע שתי נקודות קלות מתחת לסל והעלה את הלבנים ל-17:20. שתי שלשות של וייס ו-וויל ריימן הפכו שוב את התוצאה וקבעו 22:24 לזכות הפועל חיפה בסיום הרבע הראשון.
6 צפייה בגלריה
גרגורי ורגאס
גרגורי ורגאס
גרגורי ורגאס
(איציק בלניצקי)

רבע שני 44:52 לנס ציונה:

שתי הקבוצות נרגעו בפתיחת הרבע השני. אחרי דקה וחצי, ג’יימס דיקי רשם את הנקודות הראשונות ברבע עם דאנק אחרי אסיסט של אלן. ריימן צלף שלשה נוספת והעלה את החיפאים ל-28:33. ליובין החזיר את בארטלי וסוארס למגרש מה שהחזיר את הכתומים לקצב, שלשה גדולה של האחרון החזירה את המארחים ליתרון 38:39. המארחים יצאו לריצת 2:13 מהירה, שתי שלשות של דיאנטה גארנט קבעו יתרון דו-ספרתי ראשון להערב – 42:52 לזכות הכתומים. אלעד חסין הזעיק פסק זמן שלאחריו סקוטי ג’יימס קלע את הנקודות האחרונות במחצית הראשונה.
6 צפייה בגלריה
פרנק בארטלי ודיאנטה גארט מאוכזבים
פרנק בארטלי ודיאנטה גארט מאוכזבים
פרנק בארטלי ודיאנטה גארט מאוכזבים
(איציק בלניצקי)

רבע שלישי 59:70 לנס ציונה:

אחוזים רעים של שתי הקבוצות בפתיחת הרבע. הכתומים החמיצו פעם אחר פעם מחוץ לקשת, אך האורחים לא ניצלו את המצב ובמשחק התקפי מפוזר רשמו שלושה איבודים. בארטלי איפס את הידית ועם שלשה מדויקת העלה את נס ציונה ל-52:63. גרגורי ורגאס הפעיל נהדר את איגור נסטרנקו ששמר את האדומים במרחק סביר. סל של טל דן קבע 59:70 בסיום הרבע השלישי לזכות המארחים.
6 צפייה בגלריה
טל דן וגולן גוט
טל דן וגולן גוט
טל דן וגולן גוט
(איציק בלניצקי)

רבע רביעי 77:86 לנס ציונה:

החבורה של אלעד חסין פתחה נהדר את הרבע המכריע. אופק אביטל תפר שלשה מרחוק ולייאפ קל של אלן במתפרצת צימק את ההפרש לארבע נקודות בלבד. טל דן קלע סל קל מעל אופק אביטל, גארט צלף שלשה וסל במתפרצת של בארטלי החזיר את הכתומים ליתרון דו ספרתי. האורחים ניסנו פעם נוספת לנגוס בהפרש, אך יכולת דלה בהתקפה לצד נקודות חשובות של טל דן חתמו את סיפור המשחק. נס ציונה מנצחת 77:86.
6 צפייה בגלריה
בארטלי חוגג
בארטלי חוגג
בארטלי חוגג
(איציק בלניצקי)