3 צפייה בגלריה
חנן ממן חוגג
חנן ממן חוגג
חנן ממן חוגג
(עמרי שטיין)
חנן ממן היה הברומטר של הפועל חיפה בעונה שעברה, אותה סיים עם שמונה שערים וגם הוביל את הליגה במסירות מפתח. הקשר חזר לעצמו לאחר תקופה לא פשוטה ואמש (שבת) סידר לאלישע לוי ניצחון עם שער בדקה ה-88 מול מ.ס אשדוד. ממן כבש את שערו השלישי בארבעת המשחקים האחרונים (כולל בגביע) – ועוד איזה שער זה היה.
ממן, שענד את סרט הקפטן בחצי השעה האחרונה של המשחק מול אשדוד, פרק הרבה רגשות ומיד לאחר השער רץ לחגוג עם חבריו והוריד את חולצתו. אנשי הקבוצה מספרים כי חנן היה נרגש עד דמעות מאחר ואתמול חל יום הולדתה ה-44 של אחותו אורית ז"ל שנפטרה לאחרונה לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. בשיחה עם ONE, שיתף ממן בתחושותיו.
3 צפייה בגלריה
חנן ממן
חנן ממן
חנן ממן
(עמרי שטיין)
חנן, סוף סוף אחרי שישה משחקים זכיתם בניצחון וגם זה קרה לא לפני שמתחתם את החבל עד הקצה. ”הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. יכולנו לעשות את זה יותר קל, אבל דברים לא הולכים לנו חלק בתקופה הזו. אני מקווה שהניצחון הקשה הזה ישחרר לחץ וייתן ביטחון למי שצריך”.
היו לא מעט ביקורות לאחרונה על היכולת שלך. איך הרגשת עם זה? ”ככה זה כשיוצרים ציפיות, אני מקבל הכל באהבה והבנה. אני יודע מה אני שווה ומקווה שגם אני וגם הקבוצה נחזור למסלול של יכולת טובה וניצחונות”.
3 צפייה בגלריה
חנן ממן
חנן ממן
חנן ממן
(עמרי שטיין)
על פי הסגל הקיים, אתה חושב שאתם ראויים לפלייאוף העליון? ”מקומנו בפלייאוף העליון, אין שאלה בכלל. בעזרת שחקנים שחזרו ויחזרו וחיזוק נקודתי נעשה עונה טובה”.
מיד עם כיבוש השער התפרקת. מה היה שם? ”אתמול היה לאחותי יום הולדת. הייתי כל היום קצת עצבני וגם השחקנים הרגישו עליי. לא יצא לי להתפרק באמת מאז המקרה, כך שאחרי השער זה פשוט קרה ולא יכולתי לעצור את עצמי. אני יודע שהיא גאה בי ואני שמח שאני נותן להורים שלי קצת רגעים של נחת”.