2 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל
(חגי מיכאלי)
אחרי שניצחה במשחק הליגה האחרון את בית"ר ירושלים, החבורה של רוני לוי רואה את מכבי חיפה מפרקת כל דבר שזז ותנסה הערב (ראשון) לעשות גם היא ניצחון, כזה שיחזיר אותה למקום הראשון בטבלה. החבורה של רוני לוי תתארח הערב בנתניה נגד הפועל חדרה ובבאר שבע מקווים שיצליחו לעמוד במשימה, מול האתגר הטקטי וההגנתי של מנחם קורצקי.
הרכב ב”ש: עומרי גלזר, דנילו אספרייה, איתן טיבי, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, מריאנו בריירו, תומר יוספי, רמזי ספורי, שגיב יחזקאל, ניקיטה רוקאביצה.
הרכב חדרה: רובי לבקוביץ’, דיא לבאבידי, וויסאם רבאח, ג’ונתן סיסה, עידו לוי, איבליו מרקוב, תמיר גלזר, גלעד אברמוב, מוחמד אוסמן, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן.
"אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו, כל היתר לא מעניין", אמרו בבאר שבע, "שומעים את הדיבורים מסביב על היכולת של מכבי חיפה, אבל יש לנו את הקבוצה שלנו עם היתרונות שלה. זאת אחת הסיבות שאנחנו לא מסתכלים יותר מדי רחוק, אלא משחק אחרי משחק ונקווה שיהיה טוב". בקבוצה הזהירו משלושת השחקנים הכי מסוכנים של חדרה, גוסטבו מרמנטיני, עומר פדידה ושובל גוזלן שכבר כיכב במשחק הראשון בטרנר.
2 צפייה בגלריה
שובל גוזלן וגוסטבו מרמנטיני
שובל גוזלן וגוסטבו מרמנטיני
שובל גוזלן וגוסטבו מרמנטיני
(שחר גרוס)
במועדון איחלו בסוף השבוע לשחקני הקבוצה הזרים כריסמס שמח והעניקו לכל אחד שי לחג, כולם אגב חגגו את החג הנוצרי בביתו של הפורטוגלי מיגל ויטור. מבחינה מקצועית, מאמן באר שבע רוני לוי רוצה לראות כמו במשחקים האחרונים את המערך שלו בא לידי ביטוי ולכן לא ישנה את מה שעבד נגד בית"ר ירושלים.