2 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
(שחר גרוס)
בעקבות החלטת בית הדין העליון לאפשר לרשום את קובי רפואה כמאמן הפועל תל אביב, עורך דינו של מאור בוזגלו, שי אליאס, הגיב בתקיפות להחלטה, לאחר שגם השחקן עצמו עקץ ברשת החברתית וכתב: “ההצגה הכי טובה בעיר. אין בטוחות לאף שחקן כדורגל בישראל, ובית הדין של ההתאחדות לכדורגל מאשר את זה. בדיחה”.
עו”ד שי אליאס אמר: “החלטה הזויה, אין שום בטוחה לשחקן הישראלי. ההחלטה מאפשרת לקבוצות לא לדווח על חובות קיימים, ולהעריך את החובות על אפס. בית הדין לא מבין את המהות של מה זה בקרה ומה זה התפקיד שלה”.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שי אליאס
עו"ד שי אליאס
עו"ד שי אליאס
(רדאד ג'בארה)
במהלך הדיון, אליאס טען: “אחר כך ישאלו למה הבקרה בזמן אמת לא פעלה, כאשר אין כל עיכוב ביצוע לחיוב כספי. אם הקבוצה לא משלמת כאשר היא מחויבת לשלם, אז הבקרה לא תנקוט בהליכים ותדרוש להציג עוד ערבויות?”
בוזגלו הוסיף בהמשך: “לא מעניין אותי ציבורית, אני נלחם היום במלחמה לא שלי, אני כבר ניצחתי בתביעה וכסף אקבל, המטרה שהבקרה מהשנה הבאה תיקח בטוחות מלאים על ההסכמים של השחקנים, ולא רק שמונה אחוזים ממה שהם לוקחים היום ומסתמכים על נתונים לא נכונים של עורכי הדין של הקבוצה. הבקרה מעתה תיקח מאה אחוז בטוחות כנגד התביעות שהוגשו כנגד הקבוצות, ומבחינת הפועל ת”א זה גול עצמי, לה וליתר הקבוצות, כך שהמטרה שלי הושגה”.
בארגון שחקניות ושחקני הכדורגל הגיבו: "אנו מצרים על החלטת בית הדין. היא פוגעת בשחקני הכדורגל בישראל. היום נפל דבר: כאשר אין בטוחות לשחקנים ומגלגלים את האחריות ליו"ר הבקרה התקציבית שתצטרך לקחת החל מהעונה הבאה 100% בטוחות, שחקני הכדורגל בישראל לא יכולים להרגיש ביטחון.
הנהלת הארגון פנתה ליועץ המשפטי, שי אליאס, ומצטרפת לעמדתו ומאבקו בתיק בוזגלו. ביקשנו מעו"ד אליאס להגיש בקשה לדיון חוזר בהרכב מורחב. כארגון שתפקידו לדאוג לשחקנים והשחקניות, נעשה הכול על מנת לתת להם ולהן את הביטחון המקסימלי בקריירה".