3 צפייה בגלריה
גארת' בייל ואיסקו
גארת' בייל ואיסקו
גארת' בייל ואיסקו
(האתר הרשמי של ריאל מדריד)
“הדלת פתוחה בריאל מדריד”, כך נכתב היום (ראשון) ב’מארקה’ כאשר בגוף התקשורת הספרדי דווח על כך שהנהלת הבלאנקוס בתיאום עם הצוות המקצועי לא שוללת עזיבה של מספר שחקנים שהבולטים בהם הם איסקו וגארת’ בייל.
כידוע, מאמן הקבוצה קרלו אנצ’לוטי לא מאמין בשניים ורואה בעזיבה שלהם כדבר חיובי. אל הסיטואציה מתווספת העובדה שהספרדי והוולשי מסיימים חוזה ב-30 ביוני, כשבריאל לא מנסים לחדש את החוזה שלהם ומקווים לקבל הצעות לגביהם שיכניסו מזומנים לקופת המועדון.
3 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
גארת' בייל
(רויטרס)
בנוסף לבייל ואיסקו, ישנם שחקנים נוספים בסגל של אנצ’לוטי שבמועדון לא יעמדו בדרכם במידה ויגיעו הצעות. מרסלו בקושי משחק אך במועדון יכבדו כל החלטה שלו מעצם העובדה שהוא קפטן הקבוצה, כשהבלאנקוס פתוחים גם להצעות שיתקבלו על מריאנו דיאס, לוקה יוביץ’ ואדן הזאר וזאת על אף השיפור הסביר שעשו בתקופה האחרונה. בכל הנוגע לשלושה האחרונים, נראה שהמשך דרכם תהיה דומה לזו של אלבארו אודריוסולה ומרטין אודגור שעזבו את בירת ספרד בשנתיים האחרונות.
למרות הרצון של הנהלת ריאל לשחרר את השחקנים הללו, בפועל זה לא יהיה פשוט בכלל וצריך לזכור שמדובר בשחקנים שהיו על המדף גם בחלון ההעברות בקיץ אך העדיפו להישאר במדריד.
ובינתיים, אנטוניו רודיגר ממשיך “לפלרטט” עם ריאל מדריד. ע”פ דיווח בטלגרף הבריטי, בלמה של צ’לסי, שמסיים את חוזה ביוני ויהיה אחד השחקנים הכי מבוקשים בחלוץ ההעברות, כבר שוחח עם שני שחקני ריאל מדריד על מנת להתייעץ לגבי מעבר אפשרי לבלאנקוס שחושקים בשירותיו. על פי אותו דיווח, מדובר בשני חבריו לשעבר בצ’לסי – אדן הזאר וטיבו קורטואה.
3 צפייה בגלריה
אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר
(רויטרס)