2 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים
(רויטרס)
הסיבוב הראשון בפרמייר ליג מתחיל להיסגר, כאשר היום (ראשון) נערך מחזור הבוקסינג דיי וזימן חגיגת כדורגל. בנוסף לניצחונה הנפלא של מנצ’סטר סיטי על לסטר, צ’לסי רשמה מהפך ו-1:3 חשוב על אסטון וילה, טוטנהאם הביסה 0:3 את קריסטל פאלאס וארסנל חגגה עם 0:4 גדול על נוריץ’. כמו כן, ווסטהאם נכנעה 3:2 לסאות’המפטון ואיבדה גובה בצמרת.

אסטון וילה – צ’לסי 3:1

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, הבלוז חזרו לעניינים ונצמדו לליברפול במקום השני, אך לחבורה של תומאס טוכל משחק עודף. הקבוצה של סטיבן ג’רארד עלתה ליתרון לאחר שער עצמי של ריס ג’יימס, שהכדור פגע בו בטעות והטעה את אדוארד מנדי בדקה ה-28. לאחר מכן, ז’ורז’יניו הצליח לאזן בפנדל מוצלח בדקה ה-34, ורומלו לוקאקו שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה אחרי שחזר מפציעה, נגח פנימה גול ראשון בליגה מאז 11 בספטמבר אחרי הרמה טובה של קאלום הדסון-אודוי. על סף סיום המשחק, החלוץ הבלגי הוכשל ברחבה ואפשר לז’ורז’יניו להשלים צמד מהנקודה הלבנה ולקבוע את תוצאת המשחק.
2 צפייה בגלריה
ז'ורז'יניו חוגג עם שחקני צ'לסי
ז'ורז'יניו חוגג עם שחקני צ'לסי
ז'ורז'יניו חוגג עם שחקני צ'לסי
(רויטרס)

טוטנהאם – קריסטל פאלאס 0:3

חגיגה של התרנגולים. הארי קיין, שלא הרבה לכבוש העונה בפרמייר ליג, מצא ראשון את הרשת מקרוב אחרי בישול של לוקאס מורה בדקה ה-32. החלוץ האנגלי הפך לשיאן הכובשים בבוקסינג דיי בליגה בצוותא עם רובי פאולר, עם תשעה גולים. כבר אחרי שתי דקות, לוקאס מורה זינק נהדר ונגח פנימה אחרי הרמה של בן ארצו, אמרסון. מי שסגר עניין הוא יונג מין סון, שנהנה מפרגון של לוקאס מורה וכבש את הגול האחרון במשחק בדקה ה-74. ווילפריד זאהה הותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים בדקה ה-37, כשראה כרטיס צהוב שני ואדום אחרי דחיפה מיותרת.

נוריץ’ – ארסנל 5:0

החבורה הלוהטת של מיקל ארטטה המשיכה את הכושר הנהדר שלה ורשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות שמבסס אותה במקום הרביעי בטבלה. כבר בדקה השישית מרטין אודגור ניצל טעות בהגנה של נוריץ’ על מנת לבשל לבוקאיו סאקה את הראשון של התותחנים. דקה לפני הירידה למחצית, אודגור ניצל טעות נוספת בהגנת הקנריות והפעם בישל לקירן טריני את השני. סאקה השלים צמד נהדר בדקה ה-67 עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה אחרי בישול של אלכסנדר לקאזט. הצרפתי הצטרף בעצמו לחגיגה שסחט פנדל וכבש אותו בעצמו בדקה ה-82. המילה האחרונה הייתה שייכת לאמיל סמית’ רואו שעלה מהספסל וכבש משחק שלישי ברציפות.

ווסטהאם – סאות’הפטון 3:2

הקבוצה של דייויד מויס המשיכה בתקופה הרעה שלה עם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, בעוד האורחים שמו סוף לרצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון. מוחמד אליונוסי פתח את החגיגה של הקדושים כבר בדקה השמינית עם הראשון. מיקאל אנטוניו, שהחלים מקורונה, נכנס כמחליף בדקה ה-45 וארבע דקות לאחר מכן השווה את התוצאה. ג'יימס וורד פראוס העלה את סאות’הפטון נוסף עם פנדל מדויק. הפשיטים לא ויתרו וסעיד בנרחמה קבע בדקה ה-65 שוויון שני במשחק. אך בסוף הקדושים יצאו עם ידם על העליונה, כשיאן בנדארק נגח את שער הניצחון בדקה ה-70. בזכות הניצחון הקבוצה של ראלף האזנהוטל התרחקה מרחק תשע נקודות מהקו האדום, הפשיטים איבדו גובה במאבקי הצמרת.

ברייטון – ברנטפורד 0:2

אחרי תקופה נוראית שכללה 13 משחקים ללא ניצחון ואחרי שניצחה לאחרונה ב-19 בספטמבר, ברייטון סוף סוף טעמה שוב את טעם הניצחון. השחפים עלו ליתרון משער אדיר של לאונרדו טרוסאר, שבאומנות הקפיץ בנגיעה מעל שוער האורחת. לפני הירידה למחצית הראשונה, ניל מופיי הכפיל את היתרון של המארחים וחתם את תוצאת המשחק. ברייטון עלתה למקום ה-9 בזכות הניצחון, ברנטפורד נותרה במקום ה-13 בטבלה.