2 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
(רדאד ג'בארה)
סוריאליסטי. רק ככה אפשר לסכם את הדרבי של ירושלים, שאומנם נגמר הערב (ראשון) ב-1:1, אך יוכרע בבית הדין אחרי שהפועל ירושלים שיתפה שישה זרים במקביל ולכן צפויה לספוג הפסד טכני 3:0. התוצאה הזו עשויה ללא ספק להשפיע על מאבקי התחתית בסיום העונה.
מאמן בית”ר ירושלים, יוסי מזרחי, אמר בסיום: “מה יש לי להגיד על השיתוף של שישה זרים? אני לא רוצה להתייחס לזה. אני רוצה להתייחס למשחק עצמו, הייתי באשדוד ושיתפנו שחקן שלא כחוק וספגנו הפסד טכני. אני רוצה להתייחס למשחק עצמו”.
מזרחי אמר על ההופעה של חניכיו: “המשחק הזה צריך להדאיג אותנו. בחצי הראשון שיחקנו טוב מאוד ודחפנו קדימה. בחצי השני ירדנו אחרונה ונתנו להפועל ירושלים לצאת למרות שהם לא הגיעו להרבה מצבים מסוכנים, הלכנו יותר מידי אחרונה ונתנו להם לצאת להתקפות. כנראה שלא מנצחים הרבה זמן אז זה מה שקורה ויורדים לאחור. הרגשתי רע מאוד שספגנו שער בדקה ה-90 ממצב נייח וכמו בבאר שבע זה קורה לנו עוד פעם ועוד פעם וצריך לתרגל את זה”.
2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ריצ'מונד בואצ'י
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ריצ'מונד בואצ'י
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ריצ'מונד בואצ'י
(רדאד ג'בארה)
בלם בית”ר ירושלים, אוראל דגני, אמר בסיום: “הבשורה הגיע אלינו רק בשנייה האחרונה של המשחק ואני לא יודע מה יקרה עם זה בסוף. אני חושב ששיחקנו טוב היום ובסוף קיבלנו גול ממצב נייח וזה חבל, אנחנו צריכים לשפר את זה. לא סתם אנחנו נמצאים במקום שלנו בטבלה. אין לי מה להגיד חוץ מזה שאנחנו צריכים להשתפר ולהציג משחק הגנתי טוב יותר”.