1 צפייה בגלריה
חאמד שולאג'ה
חאמד שולאג'ה
חאמד שולאג'ה
(רדאד ג'בארה)
בהפועל ירושלים מנסים להתאושש מהפארסה הענקית אמש (ראשון) בדרבי מול בית”ר כשמאמן הקבוצה זיו אריה שיתף שישה זרים. המשחק הסתיים ב-1:1 אך צפוי להפוך להפסד טכני 3:0. ״נכיל בהכנעה את העליהום המוצדק, ננהל את המשבר בתוך המועדון ונצא חזקים יותר״, אמרו בהפועל ירושלים. מנכ״ל הקבוצה אורי שרצקי רתח על המחדל, אך יחד עם זאת אין בכוונת המועדון לערוף ראשים ולא נראה שמישהו ישלם את המחיר על הטעות הנוראית הזו. חדר ההלבשה של הפועל ירושלים היה בהלם מוחלט בסיום המשחק. זיו אריה לקח את מלוא האחריות למחדל אך אין ספק שלצוות שלו יש חלק בטעות הפטאלית עם כניסתו של קלייטוס נומביל למשחק.
שחקן הקבוצה הראל שלום ששם לב לטעות ניסה לתקן אבל זה היה מאוחר כי נומביל כבר נכנס לשחק, גם אנשי המועדון שישבו ביציע וראו את הזר השישי עומד להיכנס חשבו שייצא שחקן זר במקומו וההתראה לספסל לא הגיעה בזמן.
המאמן זיו אריה אמר: ״שמעתי התלחששויות על הספסל, העוזר שלי הבין את הטעות אחרי ששמענו את הקהל של בית״ר שר איך זה לקבל שלוש, עשינו אחד ועוד אחד אבל זה היה מאוחר מדי. מאותו רגע שהבנו את הטעות ביקשתי מהשחקנים להימנע מכרטיסים אדומים כי כך או כך הפסדנו. ביום יומיים שלושה הקרובים זה יכאב ובצדק״. לצד האכזבה העצומה מההפסד הטכני לבית״ר, במועדון שמחים על העזרה הכספית שיעניק אורי אלון לקבוצה, בגובה של כחצי מיליון ש״ח שבעזרתה יבצעו מספר שינויים בסגל הקבוצה בחלון העברות של ינואר.