2 צפייה בגלריה
ריצ'מונד בואצ'י חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים
ריצ'מונד בואצ'י חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים
ריצ'מונד בואצ'י חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
אם אין יכולת לפחות יש מזל, כך אפשר לסכם את הדרבי הירושלמי מהצד הצהוב של העיר. בית״ר אומנם שיחקה אמש (ראשון) בצורה טובה במחצית הראשונה אך הלכה לאחור במחצית השנייה. המאמן יוסי מזרחי ניסה להסביר: ״קבוצה שהפסידה ארבעה משחקים ברצף כנראה שזה משפיע והשחקנים הלכו לאחור, אבל זה היה בניגוד להוראות״.
בצוות המקצועי ציינו את אופיר קריאף כשחקן הכי טוב במשחק. בתקופה האחרונה הוא מגלה מנהיגות, המאמן ביקש ממנו לשחק בקישור והבחירה הסתברה כבינגו. לגבי ריצ’מונד בואצ׳י שכבש את השער לזכות בית”ר, מזרחי החמיא לחלוץ ואמר: ״זה חלוץ נהדר שצריך לתת לו כדורים כדי שיראו את היכולת האמיתית שלו״.
אגב, בואצ׳י היה אמור לטוס בשבת אך הטיסה שלו נדחתה והחלוץ ביקש מהמאמן שלו בגאנה לתפוס טיסה נוספת רק אחרי הדרבי. בסופו של דבר בית״ר הרוויחה מזה שער חשוב של החלוץ במחצית הראשונה.
בכל הקשור לטעות של הפועל ירושלים, מסתבר שהשחקנים של בית״ר לא הבינו למה האוהדים שרים ״איך זה לקבל שלוש״. גם בספסל של בית״ר, כשהבינו שהפועל ירושלים שיתפה 6 זרים, העדיפו שלא לספר לשחקנים עד לסיום המשחק. רק אחרי שהכרוז בטדי סיפר על הטעות של הפועל ירושלים התפרצו השחקנים בשמחה ורצו ליציע המזרחי לחגוג עם האוהדים.
בבית״ר שוברים את הראש איך להתמודד עם בעיית המצבים הנייחים שהפכה לצרה עבור הקבוצה שסופגת לא מעט שערים כתוצאה מכך. ״גם בגול שספגנו ההוראה הייתה לשמור את הבלם של הפועל שמירה אישית ולא שמירה אזורית, גם זה לא עזר״, אמרו בייאוש בבית״ר.
עכשיו כולם עוסקים בשאלה האם ומתי תימכר בית״ר ירושלים. שחקנים מספרים שהם שומעים שיש מועמד שקרוב מאוד לרכוש את הקבוצה אבל אף אחד לא יודע בוודאות מתי זה יקרה.
2 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
אופיר קריאף
(רדאד ג'בארה)
הנאמן יצחק יונגר מנהל מו״מ מתקדם למכירת בית״ר אך עדיין מחכה להצעה רשמית. במועדון מקווים שזה יקרה עד לסוף השבוע, אחרת בית״ר תוציא את תוכנית הקיצוצים ומכירת שחקנים כאופציה להמשך תפקוד תקין של המועדון. ״השמועות על הרוכש לא מפסיקות, כל שנייה צץ שם של מישהו, יש הרבה פייק ניוז, הדברים כרגע מתנהלים מול יונגר וחוגג מודע לכל מהלך. אם משהו יקרה, כולם יידעו״, סיכמו בבית״ר. בהנהלת הקבוצה לפחות היו שבעי רצון מכמות האוהדים שהגיעו (כ-15,000) וסיכמו הכנסה של כ-750 אלף ש״ח.