2 צפייה בגלריה
טורס אחרי הבדיקות הרפואיות
טורס אחרי הבדיקות הרפואיות
טורס אחרי הבדיקות הרפואיות
(צילום מסך)
הסאגה הארוכה קרובה לסיומה וברצלונה בדרך לרכש מרשים. אחרי שסוכמה העברתו של פראן טורס ממנצ’סטר סיטי לברצלונה, החלוץ הספרדי הגיע לקטלוניה והבוקר (שני) הוא עבר את הבדיקות הרפואיות הנדרשות. ביציאה מבית החולים הוא אמר לעיתונאים: “אני שמח מאוד”. בהמשך השחקן יחתום באופן רשמי ויהיה החיזוק השני של צ’אבי אחרי הצטרפותו של דני אלבס.
כדי לרשום את טורס ואת דני אלבס בסגל, בארסה תצטרך לפנות מקום בתקרת השכר וזה אומר ששחקנים יצטרכו לעזוב. מדובר בעיקר על פיליפה קוטיניו, סמואל אומטיטי, לוק דה יונג ויוסוף דמיר, שלא שותף בתקופה האחרונה בשביל לחסוך 10 מיליון אירו, אותם מעדיפה בארסה להשקיע בעסקת טורס. עזיבתו של האוסטרי גם תפנה לספרדי את החולצה מספר 11.
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה ופראן טורס
פפ גווארדיולה ופראן טורס
פפ גווארדיולה ופראן טורס
(רויטרס)
בינתיים, בעיתון ‘ספורט’ הקטלוני התייחסו לג’ורדי קרויף לקראת פתיחת חלון ההעברות: “לבן של יוהאן, שלא רצה להצטרף למועדון עד 1 בספטמבר כדי לא להיות אחראי להחלטות שהתקבלו לפניו (חלון ההעברות הקודם), היה תפקיד בבארסה הרחק מאור הזרקורים. תחילה הוא עזר לקומאן בכל מה שהיה יכול ועכשיו הוא עוזר לצ’אבי כיד ימינו ובניהול הספורטיבי. עם ג’ורדי, יש שוב היגיון בהחלטות שמתקבלות משיקולים מקצועיים”.
מתחילת העונה בארסה סובלת מבעיות בחלק הקדמי, ולא רק עקב עזיבת גדול שחקניה – ליאו מסי. סרחיו אגוארו הגיע פצוע ולאחר מכן נאלץ לפרוש עקב בעיה בליבו, מרטין ברייתווייט נפצע אף הוא, גם אנסו פאטי מרבה להיפצע, כרגע גם ממפיס דפאיי לא כשיר ולוק דה יונג לא מספק את הסחורה. בעקבות זאת, פראן ז’וטגלה שהגיע בקיץ כחיזוק לבארסה ב’, מצא את עצמו פתאום בקבוצה הראשונה כחלוץ הפותח.
כעת, כאמור, מגיע החיזוק להתקפה שצ’אבי כל כך רצה: טורס יצטרף לבארסה וכמובן יעמוד לרשות צ’אבי אחרי הפגרה בתחילת 2022 ולא רק הוא. גם פאטי יהיה כשיר אחרי החזרה מהפגרה וכך יעמדו לרשות מאמן בארסה הרבה יותר כלים מאשר היו לו בתקופה האחרונה.
טורס בן ה-21 שגדל בוולנסיה, עבר לסיטי לפני שנה וחצי תמורת 23 מיליון אירו. למרות שעמדתו המקורית היא קיצוני – עמדה נוספת שצ’אבי רצה לחזק – פפ גווארדיולה הפך את הספרדי הצעיר גם לחלוץ מזויף. כעת טורס יהיה אופציה עבור בארסה גם כחלוץ ועם אוסמן דמבלה, פאטי ויתר הצעירים, צ’אבי יקווה לראות שיפור בהתקפה. טורס נפרד מסיטי אחרי שכבש במדיה 16 שערים ובישל ארבעה נוספים ב-43 משחקים בכל המסגרות. העונה הוא שותף בשבעה משחקים, במהלכם כבש שלושה שערים ובישל אחד נוסף.