1 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
(האתר הרשמי של לודוגורץ)
מכבי חיפה שנותנת הצגות בליגת העל נאלצה אמש (ראשון) לרדת שוב למקום השני אחרי שהפועל באר שבע רשמה 1:2 מול הפועל חדרה. הירוקים מודעים לכך שהמלחמה על התואר תהיה השנה עד הסוף ויש להימנע מאיבוד נקודות עד למשחק הגומלין בין שתי הקבוצות בעוד שלושה מחזורים בטוטו טרנר. האלופה תהיה מחויבת לעבור בהצלחה את המשחקים שנותרו עד אז ותחילה המחזור הקרוב מול היריבה המושבעת מכבי תל אביב.
מעבר לחזרתו למרכז ההגנה של בוגדאן פלאניץ' גם רז מאיר אמור לחזור לעניינים. מחמוד ג'אבר שהתאושש מפציעה צפוי להיות בסגל. האצטדיון צפוי להיות מלא מה שיבטיח אווירת חג בסמי עופר.
במקביל, חלון העברות בינואר בפתח ומכבי חיפה אמורה לבצע מספר שינויים נקודתיים בסגל. כפי שפורסם ב-ONE יש רצון גדול להביא את מאוויס צ'בוטה אך במועדון פסימיים מאד לגבי האפשרות שיגיע כבר בינואר הקרוב ולו בגלל העובדה שהשחקן קשור בחוזה עם לודוגורץ לעוד עונה וחצי: "הלוואי ונצליח להביא את צ'יבוטה. אנחנו צריכים שחקן כמוהו בקבוצה אבל זו עסקה מורכבת", אמרו.
המועמדים להשתחרר בינואר בהשאלה (אורי דהן) ובהעברה (יובל אשכנזי) טרם קיבלו הודעה או ביקשו להשתחרר אבל לא יהיה מנוס מלהיפרד משניהם. אשכנזי מחוזר ע”י לא מעט קבוצות בליגת העל ובוחן את כל האפשרויות. בנוגע לג'וש כהן וחוסה רודריגס הרי שעם השוער אמורה להיות חתימה בינואר על חוזה חדש ולגבי הספרדי המגמה תהיה להציע לו חוזה חדש.