3 צפייה בגלריה
ויניסיוס במיאמי
ויניסיוס במיאמי
ויניסיוס במיאמי
(מתוך מארקה)
אחד ממצטייני העונה בספרד ואולי ביבשת כולה הוא ללא ספק ויניסיוס ג’וניור. הברזילאי של ריאל מדריד פתח את העונה בסערה וכעת, עם היציאה לפגרת החורף במאזנו 12 שערים ותשעה בישולים ב-25 הופעות בכל המסגרות. הקיצוני שוהה בימים אלו בחופשה במיאמי, הוא נכח במשחק של מיאמי היט והחליף חולצות עם טיילר הירו וג’ימי באטלר והתארח במשחק פוטבול אליו הוזמן על ידי טום בריידי בעצמו.
באחד הימים, לאחר שיצא ממסיבה יחד עם חבריו, נתקל ויניסיוס באוהד ארגנטינאי לבוש חולצה של מנצ’סטר סיטי. ברגע שהאוהד זיהה במי מדובר הוא מיהר לעברו כדי לבקש תמונה ופרץ בבכי. ויניסיוס הופתע מהתגובה והזמין אותו לחדרו במלון, שם העניק לו חולצה חתומה. אבל זה לא היה הסוף מבחינת האוהד שזכה לשיחה אינטימית עם הקיצוני הברזילאי.
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס עם טיילר הירו
ויניסיוס עם טיילר הירו
ויניסיוס עם טיילר הירו
(אינסטגרם)
"2022 הולכת להיות השנה של ריאל מדריד", מבטיח לו ויניסיוס בשעה שהוא מחליף את החולצה של סיטי בזו של הבלאנקוס. האוהד התעקש כי ויניסיוס הוא השחקן הטוב בעולם. אבל הברזילאי הגיב: "לא. אני עדיין צריך להמשיך להשתפר, יש לי הרבה מקום לזה. אני רק מתחיל". גם ויניסיוס יודע כי השנה הקרובה לא תהיה כמו חלקה השני של 2021 אם הוא לא ימשיך לעבוד קשה. על אף העובדה שנסע למיאמי לחופשה הברזילאי מתאמן במרץ ושומר על הכושר לקראת סיום הפגרה. הוא שומר על קשר רציף עם מאמנו האישי ומקפיד על משטר תזונה קפדני.
ויניסיוס מודע היטב לזינוק שעשה בחצי השני של השנה האחרונה, בעיקר מאז הגעתו של קרלו אנצ’לוטי לריאל מדריד. הוא עשה את הצעד שכולם ציפו ממנו וכעת הוא כבר לא רק הבטחה, אלא הדבר האמיתי ואף נבחר לשחקן הברזילאי הטוב ביותר באירופה לשנת 2021 כשהוא מקדים את ניימאר. "אני תמיד אומר שאחד החלומות שלי הוא שכל הברזילאים יתמכו בי, הידיעה שהכדורגל שלי מביא כיף ושמחה לאוהדים משמחת אותי”, אמר הברזילאי.
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס במיאמי
ויניסיוס במיאמי
ויניסיוס במיאמי
(אינסטגרם)
“2021 הייתה שנה מיוחדת בקריירה שלי, גדלתי על המגרש ומחוצה לו. מחוץ למגרש סייעתי בהשקת אפליקציית Base, שמטרתה חינוך דיגיטלי בבתי ספר ציבוריים בברזיל. על המגרש אני מקווה ש-2022, שנת המונדיאל ועם הרבה משחקים חשובים עבור ריאל מדריד, תהיה אפילו טובה יותר", הוסיף.