3 צפייה בגלריה
יובל אשכנזי וסינטיהו סלליך
יובל אשכנזי וסינטיהו סלליך
יובל אשכנזי וסינטיהו סלליך
(עמרי שטיין)
הרבה לחץ השתחרר בהפועל חיפה בעקבות הניצחון האחרון 1:2 על מ.ס אשדוד והקבוצה תחל מחר (שלישי) את הכנותיה למשחק על 6 נקודות מול עירוני קריית שמונה. קווין טאפוקו, שהרגיש את שריר הירך האחורי מיד לאחר השער שכבש, התאמן אתמול ויהיה כשיר. גם החלוץ אלון תורג'מן יחזור ביום רביעי להתאמן אחרי תקופה ארוכה של פציעה ועשוי לשוב בהדרגה.
בחיפה מרוצים מאד מחזרתו של נס זמיר לעניינים אחרי שמונה חודשי היעדרות. הקשר פתח לראשונה מול אשדוד ובישל את השער הראשון. במקביל, האדומים מהכרמל רוצים להתחזק בשניים שלושה שחקנים בינואר. בין השמות שעולים נמצאים סינטהיו סלליך ויובל אשכנזי כמו גם מגן שמאלי זר או אורן ביטון.
3 צפייה בגלריה
אורן ביטון
אורן ביטון
אורן ביטון
(רדאד ג'בארה)
בהפועל חיפה מצפים ומקווים שמיקי סירושטיין ימצא קבוצה, דבר שיפנה כסף בתקציב השחקנים. בקבוצה משוכנעים כי יובל אשכנזי, שמכוון לשחק בליגה בארצות הברית, עשוי להוות פתרון טוב למרכז השדה. מועמד נוסף להצטרף הוא שי מזור, הקשר ששיחק בבני יהודה. האדומים מהכרמל כבר יצרו קשר עם השחקן במטרה לצרפו בינואר הקרוב ויהיה מעניין לעקוב אחר התפתחויות בנושא.
מזור התיר הבוקר את חוזהו בבני יהודה והוא ייקח החלטה על עתידו באמצעות סוכנו אדם קידן בימים הקרובים. מזור צפוי לקבל פניות רבות, לאור העונה המצוינת שלו בעונה שעברה במהלכה שיחק גם תחת המאמן אלישע לוי, שכיום מאמן את הפועל חיפה.
3 צפייה בגלריה
שי מזור ואדם קידן
שי מזור ואדם קידן
שי מזור ואדם קידן
(מערכת ONE)