2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
15,000 אוהדים הגיעו אתמול (ראשון) לראות את הדרבי בין בית״ר ירושלים להפועל ירושלים באצטדיון טדי. כשעה לפני שריקת הפתיחה הודיעו בבית״ר כי יפתחו לאוהדים גם את היציע הצפון מערבי בשל ביקוש לכרטיסים מחוץ לקופות ובשל העובדה שכל הכרטיסים למערבי ולמזרחי כבר נמכרו, אך במועדון לא לקחו בחשבון את הלחץ שנוצר במקום.
העומס החל כחצי שעה לפני שריקת הפתיחה מחוץ ליציע המזרחי, שהיה מלא עד אפס מקום. הלחץ על השערים ביציע המזרחי הוביל לדוחק אדיר של אלפי אנשים שניסו להיכנס למשחק וכל זה 15 דקות לפני שריקת הפתיחה. הסיבה: תקלה בקורא הברקוד באחד השערים, מה שהוביל את כל האוהדים להתנקז לשער אחד שבו הייתה קרוסלה אחת והדבר גרם לדוחק, עומס ודחיסה של אנשים.
2 צפייה בגלריה
בסוף הם נכנסו. אוהדי בית"ר בדרבי
בסוף הם נכנסו. אוהדי בית"ר בדרבי
בסוף הם נכנסו. אוהדי בית"ר בדרבי
(רדאד ג'בארה)
בשלב הזה נכנסו ראשי בית"ר לפעולה, ביקשו לפתוח פיזית את השערים ליציע המזרחי ולבדוק כרטיסים בצורה ידנית ללא קורא הברקוד. הדבר הוביל לכך שבתוך עשר דקות נכנסו כל האוהדים ליציע המזרחי ומילאו אותו.
"קודם כל, אנחנו תמיד ממליצים להגיע מוקדם לאצטדיון", אמרו בבית"ר, "בלי שום קשר, אתמול הייתה תקלה ולקחנו החלטות כדי לאפשר לאוהדים להיכנס בבטחה לאצטדיון ולמנוע את הדוחק שהיה מחוץ ליציע".
בהמשך יצאה באופן רשמי הודעת בית”ר ירושלים בעקבות הדוחק בכניסה ליציע במשחק הדרבי: “אמש סביב השעה 19:30 החלו להתקבל דיווחים על צפיפות רבה בכניסות למגרש, בדגש על הכניסה ליציע המזרחי. לאחר בדיקה מהירה התגלה כי על אף ההיערכות המרבית טרם המשחק, ועל אף התיאומים שנעשו מול כלל הגורמים המעורבים בניהול האירוע, נוצר עומס מחוץ לשערי היציע המזרחי.
עם היוודע מצב הכניסה בשערי האצטדיון, פעלה הנהלת המועדון על מנת לייצר פתרונות מיטביים בזמן קצר לטובת הקלת העומסים ומניעת הדוחק בכניסות.
לצד השיחות הרבות שהתקיימו אמש לפני, במהלך ולאחר המשחק, יזם הבוקר מנכ"ל המועדון, מוני ברוש, פגישה דחופה עם מפקד משטרת מוריה, קובי יעקובי, האחראים לאבטחה בטדי, אנשי האצטדיון וכלל הגורמים המעורבים בניהול האירוע על מנת לבצע בדיקה מעמיקה סביב מהות התקלה שהובילה לדוחק בכניסות. אנו מתחייבים לבדוק את הפער שנגרם אמש באופן רציני ומעמיק, על מנת שיחד עם כלל הגורמים המעורבים נייצר עבורכם חווית כדורגל נעימה ונוחה יותר כבר במשחקים הבאים.
כמועדון אשר פועל כל העת על מנת לשפר את החוויה במגרש ומחוצה לו, אנו מבקשים להתנצל בפני הקהל הרב שהגיע, דחף ועודד - אין ראויים מכם לחווית כדורגל נעימה ונוחה יותר.