4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
(עמרי שטיין)
תובע ההתאחדות עו”ד ניר רשף הודיע היום (שני) כי החליט להעמיד לדין את מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה ובני סכנין בגין התפרעות אוהדים. כמו כן אור אינברום, שחקנה של מ.ס אשדוד, וטימותי מוזי, שחקנה של הפועל נוף הגליל, שספגו כרטיסים אדומים יועמדו לדין גם כן, בנוסף לעמוס גניש ועלאא גנאים, מאנשי בני סכנין, שיועמדו לדין בגין העלבת שופט. הדיונים יתקיימו ביום רביעי 29.12.21 בשעה 17:00 בנשר.
בתוך כך תועמד לדין הפועל ירושלים, ששיתפה שישה זרים בדרבי הירושלמי והיא צפויה לספוג הפסד טכני. גם בית”ר ירושלים תועמד לדין בגין התפרעות אוהדיה. בדו”ח השיפוט צוין כי בעת שירת ההמנון הודלק רימון עשן שחור ביציע אוהדי בית”ר ובהמשך הודלקו מספר אבוקות. כמו כן נכתב כי במהלך המשחק פרצו שני אוהדים לכר הדשא ועברו מהיציע המערבי למזרחי ובנוסף הושלכו חפצים למגרש.
4 צפייה בגלריה
מבחן. אוהדי בית"ר
מבחן. אוהדי בית"ר
מבחן. אוהדי בית"ר
(רדאד ג'בארה)
מכבי ת”א תועמד לדין בעקבות האירועים מהמשחק מול בני סכנין. כפי שצוין בדו”ח השיפוט מספר פעמים במהלך המשחק הושלכו עשרות מצתים וכוסות שתייה לעבר רחבת בני סכנין, מכיוון יציע אוהדי הקבוצה המארחת. השופט הדגיש כי חלק מהחפצים אף פגעו בגד עמוס, שוער בני סכנין וציין כי הכרוז ביקש מהקהל לחדול אך ללא הועיל.
4 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב זועמים
אוהדי מכבי תל אביב זועמים
אוהדי מכבי תל אביב זועמים
(רדאד ג'בארה)
מכבי חיפה תועמד לדין בעקבות התפרעות אוהדים במשחק מול הפועל חדרה. כפי שנטען בדו”ח השיפוט פתיחת המשחק התעכבה בשל איחור קפטן הירוקים לעלות לכר הדשא, כאשר בנוסף נכתב שלאחר הבקעת השער בדקה ה-35 נזרקו שני מצתים מהיציע הצפוני לעברו של שוער הפועל חדרה.
בדו”ח השיפוט מהמשחק בין בני סכנין ומכבי חיפה, נכתב כי במהלך המשחק הושלכה כוס מיציע אוהדי בני סכנין ונפלה סמוך לספסל של מכבי חיפה. בנוסף נכתב כי מאמן השוערים עמי גניש תקף את השופט ואמר: “עדיף שתלבש צעיף שלהם”. השופט ציין כי הרחיק את גניש והוסיף כי לאחר שהורחק “עמי גניש צעק: ‘אתה שקרן’ תוך שהוא מתקרב אליי למרחק סנטימטרים בודדים”.
4 צפייה בגלריה
עמי גניש
עמי גניש
עמי גניש
(משה חרמון)
אור אינברום, שחקנה של מ.ס אשדוד, שהורחק במהלך ה-4:1 להפועל תל אביב, יועמד לדין בגין העלבת שופט. בדו”ח צויין כי לאחר שריקה לזכות הפועל ת”א צעק השחקן לעבר השופט: “אתה בושה וחרפה”, תוך כדי תנועות ידיים מזלזלות. לטענת השופט, אינברום בחר להמשיך גם לאחר שהורחק.
טימותי מוזי, שחקנה של הפועל נוף הגליל, שהורחק במהלך המשחק מול הפועל ירושלים, יועמד גם כן לדין ובדו”ח השיפוט נטען כי בעודו עושה את דרכו אל חדרי ההלבשה בעט בהפגנתיות בבקבוק שהיה מונח על כר הדשא. השופט ציין כי לאחר המשחק מוזי ניגש אליו בתוך תחומי המגרש ומחה על הכרטיס האדום. השופט הדגיש: “יצוין כי השחקן לא קילל ולא הרים את קולו אלא שאל מספר פעמים ‘על מה הרחקת אותי’?”.