2 צפייה בגלריה
אופק ביטון וסוכנו אפי סופר
אופק ביטון וסוכנו אפי סופר
אופק ביטון וסוכנו אפי סופר
(נס ציונה)
סקציה נס ציונה תשלם לסוכן השחקנים אפי סופר 70 אלף ש"ח עמלה על עסקת העברת אופק ביטון להפועל תל אביב ועמלה נוספת בגין חלק משכרו של השחקן, כך פסק אתמול (ראשון) הבורר אמיר זולטי.
אפי סופר תבע, באמצעות עו"ד אמיר קרביץ ועו"ד טל ספיבק, סכומים שמגיעים לו לטענתו על עסקת העברת אופק ביטון להפועל תל אביב ב-2019, בה הוא היה זה שייצג את השחקן. על פי ההסכם, לאפי סופר היו 20% ממכירתו העתידית של השחקן, בין היתר, בה שילמו האדומים 350 אלף ש"ח על השחקן.
לפי פסק הבורר, "באוגוסט-ספטמבר 2020 ניהל התובע משא ומתן עם הפועל תל אביב באשר לרכישתו של השחקן. גם הנתבעת הייתה מעורבת במגעים אלה. באוקטובר-נובמבר חלו שינויים בהנהלת הנתבעת, ההנהלה הוחלפה ונערך עיון מחדש בהסכמים הקיימים. ב-31 בדצמבר 2020 סיימו התובע והשחקן את הייצוג". סופר טען, כי בהתאם להסכם בין הצדדים הוא זכאי לסך של 20% מהמכירה, כעמלת מייצג בעסקה בה שידך בין נס ציונה להפועל תל אביב והיה הרוח החיה מאחורי העסקה. נס ציונה לא הסכימה לשלם את העמלה וסופר נאלץ להגיש תביעת בוררות נגד המועדון.
2 צפייה בגלריה
אופק ביטון
אופק ביטון
אופק ביטון
(רדאד ג'בארה)
הקבוצה מהליגה הלאומית סירבה לשלם בטענה כי "לסוכן אין כל מעמד מכוח הסכם השחקן המקורי, כי התקשרה עם השחקן בהסכם מאוחר יותר שביטל את הסכם השחקן המקורי וכי ממילא חלק הארי מתביעתו של התובע מבוסס על סעיפים בהסכם השחקן המקורי הנוגדים את תקנון המייצגים ולפיכך בטלים".
בסופו של דבר, הבורר קבע כי בגלל שמדובר בחוזה עם "צד שלישי", נס ציונה צריכה לשלם לסוכן 20% מהסכום ששולם לה על ידי הפועל תל אביב עבור השחקן, 70,000 ש"ח, בהפחתת סך של 10,500 ש"ח - ובסך הכל 59,500 ש"ח בתוספת מע"מ שמהווים את עמלת הסוכן. בנוסף, קבע כי תישא בהוצאות עבודת הבורר בסך 11,000 ש"ח בתוספת מע"מ ובשכר טרחת עורך דינו של התובע בסך 12,000 ש"ח בתוספת מע"מ.
עו"ד אמיר קרביץ מסר: "אני שמח שבסופו של יום נקבע כי מייצג השחקנים, שעשה את עבודתו נאמנה והביא עסקה מצוינת לשני הצדדים, זכאי לתשלום אותו התחייבו לשלם לו".