4 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(עמרי שטיין)
בעקבות אירועי הדרבי הירושלמי, בו שיתף מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה, שישה שחקנים זרים מול בית”ר ירושלים, המאמן הציע את התפטרותו מהקבוצה. שיתוף הזרים צפוי לגרום להפסד טכני, אך הוועד המנהל של המועדון כינס היום (שני) ישיבת חירום, ובה הוחלט לדחות את הצעת ההתפטרות: “הוועד מאמין בעבודתו וביכולתו של זיו להשאיר את הקבוצה בליגה”.
מהנהלת הקבוצה נמסר: “כאוהדי הפועל ירושלים, עברנו לאורך הדורות כמה מהדברים המבאסים (והביזאריים) שאוהדי כדורגל יכולים לעבור. אתמול נוסף עוד אחד לרשימה. ומה שהכי מתסכל, להבדיל מהרבה אירועי עבר, שהאחראית הפעם היא מערכת מקצועית, אוהבת, שצמחה מתוך הקהילה, ואשר משקיעה את כל כולה כדי להיטיב עם הפועל.
4 צפייה בגלריה
קלטוס נומביל תופס את אלוז' יאו
קלטוס נומביל תופס את אלוז' יאו
קלטוס נומביל תופס את אלוז' יאו
(רדאד ג'בארה)
“זה לא הופך את היום הזה לקל יותר. להיפך. טרגי ועוד יותר מאכזב, כי לא היינו אמורים להיות במקום כזה. כבר הגענו לבמה עליה חלמנו. ופה, במקום להוכיח שלמדנו והפנמנו עד תום את הפגמים שמצאנו אצל אחרים, ויצרנו בעמל וחשיבה מערכת מקצוענית עד לפרטי פרטים – כשלנו. אנחנו סופגים כל ביקורת מהקהל שלנו, וכל חץ מבחוץ. מרבית מה שנאמר עלינו - כבר אמרנו לעצמנו, בלי רחמים, בלילה בלי שינה.
“אחרי ההלם והפדיחה, יש לנו עכשיו חוב לכל אחד ואחת מכם, אוהדי הפועל. ואחריות להוכיח שאנחנו ראויים לאמון. נתחיל בהתנצלות מערכתית-אישית, כנה וכואבת. כאוהדים וכאחראים. נמשיך מכאן במגרש האימונים ובמשרדים, במעשים.
4 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
(רדאד ג'בארה)
“בשעות היום נערך תחקיר בראשותו של המנהל המקצועי שי אהרון, על מנת להבין איך נפלנו למבוכה המיותרת הזו, ששברה את רוח השחקנים שלנו על הדשא ואת הקהל האדום ביציע. כלל חברי הצוות המקצועי קיבלו את אחריותם האישית למקרה. הבנו היכן נפלה הטעות, והוגדר נוהל ברור בתוך הצוות לגבי חילופים בזמן משחק. אנחנו בטוחים שהצוות יעמוד בהבטחתו שאירוע דומה לא יקרה בעתיד.
“מאמן הקבוצה, זיו אריה, לקח על עצמו את מלוא האחריות על האירוע והציע את התפטרותו. הוועד המנהל כינס ישיבת חירום בה דווח על התחקיר שנערך, ונדונה ההצעה של זיו. בסיום הישיבה, החליט הוועד לדחות את ההתפטרות. מבלי לגרוע במאום מחומרת האירוע, אנחנו רואים יום-יום את העבודה המקצועית, האכפתית והקפדנית של אריה, את החיבור יוצא הדופן שלו למועדון. אנחנו מאמינים בו וביכולתו להשאיר את הקבוצה בליגת העל.
4 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(עמרי שטיין)
“ונסיים במה שפתחתנו: להבדיל ממקרי עבר, היום אנחנו חזקים, כי אתם חזקים, כי הקהילה שלנו חזקה והמועדון שלנו חזק. אנחנו ניבנה מהמקרה הזה ונדאג להיות טובים יותר. אתם תשפטו אותנו במעשינו. אנחנו מועדון הכדורגל הראשון בבעלות אוהדיו שהגיע לליגת העל, ונדאג להישאר על הבמה הזו גם אחרי שריקת הסיום של העונה. שלכן ושלכם, הוועד המנהל - יותם, שמוליק, ירון, אריאל, עמרי ופרנק”.