3 צפייה בגלריה
סאן מנחם וראיין סטריין
סאן מנחם וראיין סטריין
סאן מנחם וראיין סטריין
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה תחדש מחר (רביעי) את אימוניה לקראת משחקה הבא מול מכבי תל אביב. המגן סאן מנחם ממשיך בשיקום בעקבות הפציעה המתמשכת בקרסול. האחרון, כמו גם נטע לביא שהתאושש מפציעה, לא מתוכננים כרגע לחזור ולשחק. הקשר שחזר אחרי תקופה ארוכה רחוק מלהיות בכושר משחק, ובקבוצה יתנו לקפטן את כל הזמן הדרוש כדי שיחזור לרוטציה.
רז מאיר, שכבר היה בסגל במשחק האחרון ולא שותף, כשיר לשחק. מנגד, מחמוד ג'אבר צפוי לחזור לסגל הקבוצה, אבל גם הוא רחוק מלהיות עכשיו בכושר משחק אחרי שלא שיחק תקופה ארוכה. במכבי חיפה לא מסתירים את שביעות הרצון הגדולה מחזרתו לעניינים של ראיין סטריין, שפתח במשחק האחרון מול בני סכנין והיה טוב.
3 צפייה בגלריה
ראיין סטריין
ראיין סטריין
ראיין סטריין
(עמרי שטיין)
אין זה סוד שהאוסטרלי, שנרכש בתחילת העונה בסכום של 300 אלף דולר, סבל מפציעות חוזרות ונשנות שבגללן היה קשה להעריך את יכולותיו: "סטריין מתחיל לחזור לעצמו כמו שכולם מצפים ממנו, ואם ימשיך במגמה הזאת, אין ספק שהרווחנו מגן ימני טוב ושקול. ניכר שיתוף פעולה טוב שלו על הקו עם אצילי", אמרו בקבוצה.
ברק בכר יצטרך לקבל החלטה עד יום שני מי מבין השניים, רז מאיר או סטריין, יפתחו בעמדת המגן הימני. חוסה רודריגס, לפחות כרגע, מועמד להמשיך ולשחק את תפקיד המגן השמאלי.
3 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
(עמרי שטיין)
בתוך כך, כפי שפורסם ב-ONE, בחיפה יש פסימיות בכל מה שנוגע לצירופו של מאוויס צ'יבוטה בחלון העברות הנוכחי, בעיקר בשל העלויות הקשורות בהתרת חוזהו מלודוגורץ. במועדון מעדיפים לדחות בשבוע הקרוב את כל הדיבורים סביב עתידם או צירופם של שחקנים כאלה ואחרים.