1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
בזמן שברצלונה מנסה לסגור את עסקת פראן טורס, בעיתון 'מונדו דפורטיבו' הקטלוני נכתב: "כריסטיאנו רונאלדו מציע את עצמו לבארסה!". אז האם הפורטוגלי בדרך לבלאוגרנה? ובכן, לא. היום (שלישי), כבכל שנה ב-28 בדצמבר, חוגגים בספרד ובאמריקה הלטינית את "יום התמימים" המקביל ל-1 באפריל וזו פשוט מתיחה במה שהפך למסורת של היום הזה.
גם אם הכותרת עצמה לא נשמעת מוזרה מספיק, אז בקרדיט שניתן לכתב אפשר להבין שזו מתיחה, מכיוון שמצוין שהיא נכתב על ידי "אינוסניו (התמים בפורטוגזית) דוס סנטוס". בכל אופן, בטקסט ההומוריסטי נכתב: "זו יכולה להיות הפצצה של חלון ההעברות של החורף וההחתמה של המאה, רונאלדו הציע את עצמו לבארסה בגלל שהוא יודע שהיא מחפשת סקורר".
בניסיון בכל זאת לשכנע שמדובר בדיווח לגיטימי, נכתב בהמשך הכתבה: "הפורטוגזי יצר קשר עם צ'אבי לפני מספר ימים דרך ג'רארד פיקה, חבר של שניהם, ובשעות האחרונות ז'ורז'ה מנדש (סוכנו של רונאלדו) מנהל שיחות עם ז'ואן לאפורטה". ואז, כדי להגביר את האמינות, כביכול, כתבו ב'מונדו דפורטיבו': "מערכת היחסים הטובה בין הסוכן לנשיא בארסה ולמתאו אלמאן יכולה להיות המפתח להחתמה שבמועדון חשבו שהיא בדיחה".
אבל זה עוד לא הסוף. בהמשך נכתב: "רונאלדו לא שמח בקנדציה השנייה ביונייטד ולכן יצר קשר עם פיקה ששיחק איתו בקבוצה והוא העביר את זה לצ'אבי. 'ברור שסקורר מוכח וניסיון יכולים לתרום לנו', אמר צ'אבי ששאל את פיקה אם כריסטיאנו סגור על הסגנון (של מאמן בארסה). הפורטוגלי קורא ספר של לאוראנו רואיס (נחשב למי שהניח את היסודות לטוטל פוטבול במועדון לפני יוהאן קרויף) כדי להתרגל לסגנון של בארסה".
בשיאה של המתיחה נכתב: "פיקה אפילו יצר קשר עם ליאו מסי כדי לברר אם הוא יסכים להשכיר את ביתו לכריסטיאנו בגלל שהפורטוגלי נרגש מאוד מהאפשרות שיהיו לו שבעה כדורי זהב בבית, גם אם הם לא שלו. 'אם הוא יטפל בכדורים ולא ייקח אף אחד מהם אז אין שום בעיה שישכיר את הבית', אמר מסי המופתע".
וגם זה לא הסוף כי בחלק האחרון נתכב: "למרות שזה לא נראה ככה, לשחק בליגה האירופית במקום בליגת האלופות תהיה אקסטרה מוטיבציה עבור רונאלדו". הכל כמובן במסגרת המתיחה של "יום התמימים".