1 צפייה בגלריה
גם הוא נדבק. אלבה
גם הוא נדבק. אלבה
גם הוא נדבק. אלבה
(רויטרס)
האם בברצלונה צריכים להתחיל לדאוג? בזמן שבפרמייר ליג נגיף הקורונה התפשט וגרם לדחייה של משחקים רבים, הקטלונים כבר עם שחקן שלישי שאובחן כחיובי ב-24 השעות האחרונות. הפעם מדובר בג'ורדי אלבה שהצטרף לדני אלבס ולקלמן לנגלה.
מטבע הדברים, המגן השמאלי, כמו הברזילאי והצרפתי, לא יצטרף לאימון של בארסה היום, הוא מרגיש טוב ונמצא בבידוד בביתו. הקטלונים ימתינו להתפתחויות, אבל כמובן שזה עלול לשבש את התוכניות של צ'אבי מכיוון שהמשחק הבא של בארסה ייערך בעוד פחות משבוע - ביום ראשון מול מאיורקה. במועדון חוששים שאלבה לא יהיה השחקן האחרון שמאובחן כחיובי ולכן במהלך היום כל השחקנים יעברו בדיקת קורונה.
עוד לפני שהתברר כי אלבס, אלבס ולנגלה חיוביים לקורונה, היה ידוע כי לצ'אבי יהיה סגל חסר במשחק הראשון ב-2022: סרחיו בוסקטס וגאבי ירצו עונש השעיה ובנוסף אליהם, לא ישחקו גם ממפיס דפאיי, מרטין ברייתווייט, סרג'יניו דסט וסרג'י רוברטו הפצועים. שיתופם של אנסו פאטי ופדרי המחלימים מפציעות, מוטל בספק.
יש לציין שאלבס היה אמור לערוך את הבכורה המחודשת במדי בארסה במשחק הגביע מול לינארס, אבל כעת הוא והקטלונים יחכו להתפתחויות בעניינו. כמובן שהבכורה עלולה להידחות.