2 צפייה בגלריה
אילון אלמוג
אילון אלמוג
אילון אלמוג
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
אחרי שכבשה רק 11 שערים ב-15 מחזורי הפתיחה ומחזיקה במאזן העגום בליגת העל ביחד עם הפועל ירושלים ומכבי פתח תקווה, הפועל חדרה נחושה לצרף בינואר חיזוק לחלק הקדמי, אליו יחבור החל מהחודש הבא גם סטיבן אלפרד שכבר מתאמן עם הקבוצה ויהווה כלי נוסף בהתקפה.
המטרה של חדרה היא לפנות למכבי תל אביב בנוגע לאילון אלמוג. הקיצוני, שהושאל לחדרתים בינואר 2019, מעניין מאוד את ראשי הקבוצה והם ינסו לקבל אותו בהשאלה עד לסיום העונה. יחד עם זאת, אלמוג שפתח אמש ונראה טוב עם שני בישולים נגד מכבי פתח תקווה, מחוזר על ידי לא מעט קבוצות בליגה ובשלב זה הצהובים הבהירו שכרגע עזיבה שלו לא על הפרק.
שחקן נוסף שסומן הוא לירן רוטמן, אקס נוסף, ופנייה תיעשה לבית”ר ירושלים שמבחינתה תנסה לשפר את המאזן הכלכלי. בחדרה כבר ניסו בקיץ לצרף את רוטמן, אך המהלך לא הבשיל בסופו של דבר, והם ינסו לפעול פעם נוספת בגזרתו.
2 צפייה בגלריה
גם הוא מבוקש. לירן רוטמן
גם הוא מבוקש. לירן רוטמן
גם הוא מבוקש. לירן רוטמן
(רדאד ג'בארה)
בתוך כך, במועדון כבר נערכים למפגש עם הפועל ירושלים בשבת: “זה משחק בליגה שלנו. דווקא מה שקרה להם עם הסיפור של ששת הזרים ישפיע מאוד והם יבואו בדרייב כדי להוכיח ולצאת מהתחתית. משחק סופר קשה ומאתגר”. מי שחזר לאימונים הוא אביאל בן חמו, שגם לגביו במועדון מחכים מאוד לשובו ומבינים כי מדובר בכלי נוסף שיכול לעזור מאוד בחלוקת העומס בחלק הקדמי.
בנושא אחר, במועדון מחכים לוועדת המשמעת שתתקיים בעניינו של מוחמד אוסמן. בחדרה מקווים שהקשר יימנע מהרחקה ארוכה אחרי שדחף את השופט גל ליבוביץ’, שהרחיק אותו בתוספת הזמן מול הפועל באר שבע.