2 צפייה בגלריה
זלאטן שחוביץ'
זלאטן שחוביץ'
זלאטן שחוביץ'
(רדאד ג'בארה)
לאחר רצף של שלושה ניצחונות בכל המסגרות, מכבי נתניה תארח ביום שבת (19:50) את בית"ר ירושלים ותנסה לעשות צעד נוסף במאבקיה להיכנס למקום המוביל בסוף העונה הסדירה לפלייאוף העליון.
בנתניה עסקו בימים האחרונים בהתאוששות, כשלא מעט שחקנים זכו למנוחות כאלה ואחרות. מי שהפתיע וערך היום אימון כמעט מלא (שותף כג'וקר), הוא הקשר עדן קארצב, שחוזר מפציעה בכף רגלו בגינה נעדר בחודשים האחרונים. בצוות המקצועי טרם החליטו האם השחקן ייכלל בסגל למשחק בשבת ויחליטו לפי האימונים הקרובים.
מי שנמצא בספק הוא המגן השמאלי זלאטן שחוביץ', שסובל משפעת ולא התאמן עד כה השבוע. במועדון הנתנייתי הרגיעו וסיפרו כי השחקן עבר בדיקת קורונה ויצא שלילי, כאשר היהלומים ימתינו לאימונים הקרובים כדי לראות אם יחזור ולפי זה יקבלו החלטה לגבי שבת. לגבי הקשר בוריס ינו, שנפצע במשחק הניצחון על נוף הגליל, המצב מורכב יותר והוא עבר בדיקת אולטרסאונד בה התגלה קרע של ארבעה סנטימטרים, לפיכך הוא צפוי להיעדר בין שלושה לארבעה שבועות.
2 צפייה בגלריה
בוריס ינו
בוריס ינו
בוריס ינו
(לילך וויס)
המאמן בני לם, ערך לשחקניו אסיפת וידאו על המשחק האחרון מול נוף הגליל, כשבסיומה הבהיר לשחקנים את חשיבות החודש הקרוב: "יש לנו חודש גורלי עם ארבעה משחקי בית. בסיום החודש הזה נראה לאן העונה הזו הולכת". בינתיים, המגן השמאלי רותם קלר, שמסיים את חוזהו בתום העונה, האריך אתמול את חוזהו במועדון בארבע שנים נוספות.