2 צפייה בגלריה
רונאלדו, פרננדש וראנגניק
רונאלדו, פרננדש וראנגניק
רונאלדו, פרננדש וראנגניק
(רויטרס)
ראלף ראנגניק מתמודד עם אתגר לא פשוט כמאמן הזמני של מנצ’סטר יונייטד, כאשר הוא צריך לסדר את חדר ההלבשה שהתערער מאוד אחרי עזיבתו של אולה גונאר סולשיאר. ב’דיילי מייל’ חשפו היום (רביעי) כי במועדון מודאגים מאוד מהגישה של מספר כוכבים בקבוצה, משהו שהגרמני יצטרך לתקן.
כריסטיאנו רונאלדו מיהר לרדת מהמגרש אחרי שהקבוצה סיימה ב-1:1 מול ניוקאסל, והותיר שאלות רבות לגבי הכימיה שלו עם חבריו, במיוחד עם מייסון גרינווד. בנוסף, באנגליה הצביעו על “מאבק מנהיגותי” בין CR7 להארי מגווייר, עליו נטען שהוא הרבה יותר מאופק מאז שהפנומן הפורטוגלי הגיע למועדון.
גם ברונו פרננדש המתוסכל לא חף מביקורות, כאשר הוא מתקשה להתאקלם במערך ה-4:4:2 של ראנגניק. מצב הרוח של השחקנים במתחם האימונים הוא לא טוב, כאשר ב’דיילי מייל’ הוסיפו ודיווחו שהסגל מתקשה להתרגל לאימונים של הגרמני. אם זה לא מספיק, יש גם מספר לא קטן של שחקנים שרוצים לעזוב את המועדון.
בינתיים, יונייטד דחתה הצעה מסביליה שביקשה את אנתוני מרסיאל בהשאלה, כיוון שהאנדלוסים לא הסכימו לשלם את משכורתו. הצרפתי בכל מקרה ביקש מראנגניק לעזוב, כאשר גם השוער, דין הנדרסון, מעוניין לעבור לקבוצה אחרת אחרי ששיחק רק פעמיים העונה.
2 צפייה בגלריה
אנתוני מרסיאל
אנתוני מרסיאל
אנתוני מרסיאל
(רויטרס)
בנוסף אליהם, גם אריק ביילי ששיחק רק חמש פעמים העונה לא מרוצה מהפיחות במעמדו והופתע כשקיבל שיחה מהמועדון שיצטרכו אותו בסגל נגד ברנלי, אחרי שכבר התכוון לטוס לקראת אליפות אפריקה. גם לג’סי לינגרד ודוני ואן דה ביק הובטחו יותר דקות משחק, אך בפועל זה לא קורה והם אינם מרוצים ממעמדם.