2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
בזמן שבריאל מדריד מפנטזים על חוליית התקפה שכוללת את ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה, קארים בנזמה ו-ויניסיוס, בבורוסיה דורטמונד הודיעו לכוכב הנורבגי שהם רוצים לדעת מה התוכניות שלו לקיץ הקרוב. בעיתון 'בילד' הגרמני דווח היום (רביעי) שהשוורצגלבן הבהירו לו שהם רוצים שיקבלו החלטה בנוגע לעתידו עד סוף חודש פברואר.
כידוע, הולאנד שחתם בדורטמונד בדיוק לפני שנתיים וכבש מאז 76 שערים ב-75 משחקים, מבוקש על ידי לא מעט קבוצות, בהן ריאל, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, יונייטד, פ.ס.ז' ואפילו באיירן מינכן, זאת בתנאי שרוברט לבנדובסקי לא ימשיך באליאנץ ארנה.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
הולאנד חתום בדורטמונד עד קיץ 2024, אבל יש לו סעיף שחרור בגובה 75 מיליון אירו בקיץ הקרוב ובמועדון רוצים לדעת האם עליהם להתכונן לעזיבתו ולמצוא מחליף. ההערכה היא שלמרות סעיף השחרור, ביחד עם העמלות לסוכנו, מינו ראיולה, ולאביו של החלוץ, לצד אורך החוזה, העסקה עשויה להגיע ללא פחות מ-400 מיליון אירו.
המנהל המקצועי של דורטמונד, מיכאל צורק, אמר לאחרונה: "בנסיבות מסיומות הולאנד יכול לעזוב הקיץ". נראה שהכיוון של הנורבגי הוא מעבר לספרד כשצפוי מאבק עליו בין ריאל לבארסה, שם בונים על מערכת היחסים הקרובה בין ראיולה לז'ואן לאפורטה. השניים כבר שוחחו, אם כי כמובן שהבעיות הכלכליות הן מכשול לא קטן עבור מי שהחתימה רק לאחרונה את פראן טורס תמורת 55 מיליון אירו שישולמו בארבעה תשלומים החל מהקיץ.