1 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(רויטרס)
התפנית החדה שהתחוללה אמש בין אוסמן דמבלה לברצלונה הצליחה להרתיח לא מעט אנשי הנהלה אצל הקטלונים, שהופתעו מאוד ממה שהתרחש בפגישה, בעיקר בנוגע לסכומים שלפתע דרש סוכנו של השחקן. במועדון הייתה ציפייה כי הפגישה תוביל לסיכום לקראת חתימה על חוזה חדש ומקוצץ, אך בפועל המשא ומתן פוצץ תחת דרישה הזויה לשכר של 40 מיליון אירו ברוטו לעונה ומענק חתימה לסוכן בגובה 20 מיליון אירו.
במהלך הלילה פורסם כי מי שעומדות מאחורי השחקן בוודאות של 100% הן ניוקאסל ומנצ’סטר יונייטד, שרוצות להחתימו בסיום העונה כשהוא שחקן חופשי. היום (חמישי) כבר דווח ב”ספורט” כי דמבלה סגר את תנאיו ביובנטוס, בעוד פאריס סן ז’רמן ביקשה ממנו להמתין להצעה ממנה, כנראה כחלק מההיערכות שם לפרידה מקיליאן אמבפה.
בברצלונה עוד ניסו לשדר כי פגישה נוספת בין הצדדים נקבעה על מנת לנסות ולמצוא דרך להשאיר את הצרפתי, אך נראה כי מדובר בספינים בלבד ודרכו של השחקן במועדון תגיע לכדי סיום בחודש יוני הקרוב, אלא אם אחת הקבוצות שנמצאות בקשר איתו תסכים לשלם דמי העברה כבר בינואר ולקחת אותו.
בעקבות ההתפתחות עם דמבלה, סוכני השחקנים החלו לעבוד מהר ושלושה שחקנים בעמדה שלו הוצעו לברצלונה. חכים זייש מצ’לסי, אנתוני מרסיאל שמחפש דרך החוצה ממנצ’סטר יונייטד ובריאן חיל הספרדי, שלא מוצא את עצמו בטוטנהאם.