2 צפייה בגלריה
גיא פניני, כריס ג'ונסון ואדם סמית חוגגים
גיא פניני, כריס ג'ונסון ואדם סמית חוגגים
גיא פניני, כריס ג'ונסון ואדם סמית חוגגים
(שחר גרוס)
הפועל חולון הביסה 55:76 את עירוני נס ציונה אתמול (רביעי), זאת במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל, ובמועדון החמיאו: "משחק קבוצתי מצוין, שמחים שידענו להרוג את המשחק". חניכיו של מאוריציו בוסקאליה נקלעו לפיגור מוקדם של 8:0, אך התגובה לא איחרה לבוא והפעם הבשורה הגיעה גם בגזרת הריבאונד, מה ששימח מאוד את אנשי חולון, שהודו שיכולת הריבאונד הייתה בעוכריהם בהפסדים.
"שמחים מאוד שהשחקנים הפגינו אינטנסיביות הגנתית ומשמעת לאורך כול המשחק", אמרו בסביבת הקבוצה, כשהכוונה הייתה איך לא ל-47 הנקודות אותן קלעה נס ציונה בכ-38 דקות הודות להגנה נהדרת של הסגולים צהובים, שעצרו את חניכיו של ליאור ליובין על 55 נקודות וכשהם מביאים אותם לכדי יחס אסיסטים-איבודים שלילי של 12:11. במועדון שמחו שניב משגב חזר לקבוצה לאחר שהחלים מהפציעה ונתן להם עוד מימד של אנרגיה. הגארד של בוסקאליה שיחק 18 דקות והחזיר עם שש נקודות ללא החטאה מהשדה, ארבעה ריבאונדים, ומדד +/- של 18+.
2 צפייה בגלריה
ניב משגב
ניב משגב
ניב משגב
(איציק בלניצקי)
הקרב על הלוחות הסתיים לו, כאמור, עם ניצחון גדול של חניכיו של בוסקאליה, ובחולון ציינו את שביעות הרצון מההתקפה על אף ערב פושר בכל הנוגע לקליעה מעבר לקשת. שביעות הרצון הייתה רבה, הן מסטיב זאק, שמעבר לסייז שהוא הוסיף לקבוצה, סיים את המשחק עם שבע נקודות ושמונה ריבאונדים, מייקל קייזר ששיחק נהדר בעצמו עם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, אך מי שגנב את ההצגה היה כריס ג'ונסון ש-"היה מדהים בשני צידי המגרש". ג'ונסון סיים את ההתמודדות עם מדד היעילות הגבוה ביותר, כשהוא קולע 25 נקודות וקוטף שבעה ריבאונדים.
"חשוב להמשיך את הרצף, מקווים להמשיך ולשפר את הכדורסל שלנו" סיכמו בחולוניה ערב יעיל ומוצלח של כדורסל, בו המאמץ הקבוצתי שוב בא לידי ביטוי גם במסירת הכדור (21 אסיסטים). במועדון כבר מישירים מבט לעבר משחקה הבא של הקבוצה ביום שבת הקרוב מול הפועל אילת של אריאל בית הלחמי, שמגיעה לאחר שניצחה את שני משחקיה האחרונים, הראשון שבהם היה על החבורה של בוסקאליה בהיכל הטוטו שבחולון בתוצאה 72:90.