2 צפייה בגלריה
אלברו מוראטה
אלברו מוראטה
אלברו מוראטה
(רויטרס)
למרות שהקופה של ברצלונה לא בדיוק מלאה, בלשון המעטה, צ’אבי ממשיך להציב מטרות רכש להנהלה ואחרי החתימה של פראן טורס, המאמן סימן את המועמד המוביל שלו לעמדת החלוץ המרכזי להמשך העונה: אלברו מוראטה.
על פי ה’אס’, נציגי ברצלונה נמצאים במגעים מתקדמים מול אלו של אתלטיקו מדריד, אליה שייך החלוץ שמשחק כמושאל ביובנטוס. גם מוראטה עצמו וסוכנו מעורבים בהליך המשא ומתן ,שעשוי להסתיים בקרוב עם חתימתו של אקס הקולצ’ונרוס וריאל מדריד בשורות היריבה המשובעת מקטלוניה.
"הדרים-טין" מתרחבת: פראן מצטרף לברצלונה
על פי הדיווח, צ’אבי דחף את ההנהלה לצאת למהלך הזה לאחר ששוחח טלפונית עם מוראטה, שהבהיר לו כי הוא לא חש בנוח בסיטואציה הנוכחית שנוצרה ביובה והיה שמח לראות את עצמו כשחקן בברצלונה. מאמן הבלאוגרנה נתן לחלוץ להבין כי אם יחתום, זה לא יהיה רק לחצי עונת השאלה, אלא על חוזה ארוך יותר.
אופציית הרכישה של יובנטוס עבור החלוץ עומדת על 40 מיליון אירו, כך שבברצלונה יודעים שאם הקולצ’ונרוס ידרשו מהם את אותו הסכום, הם יוכלו להגיע להסכמות בשל העובדה שהאלופה תצטרך לשלם להם סכום דומה בקיץ, כדי להפעיל את האופציה על אנטואן גריזמן.
בברצלונה טוענים שאחד היתרונות בהחתמת מוראטה יהיה ההסתגלות המהירה שלו בחדר ההלבשה, בשל העובדה שלא מעט שחקנים בסגל של צ’אבי חלקו איתו את חדר ההלבשה בנבחרת ספרד ונמצאים ביחסים מעולים עם השחקן. העונה, הספיק מוראטה לכבוש שבעה שערים ולבשל שלושה ב-23 הופעות בכל המסגרות במדי יובנטוס.
2 צפייה בגלריה
אלברו מוראטה על הדשא
אלברו מוראטה על הדשא
אלברו מוראטה על הדשא
(רויטרס)