1 צפייה בגלריה
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
(איציק בלניצקי)
הגיוס נדחה. השחיינית אנסטסיה גורבנקו, שהייתה אמורה להתגייס לצה”ל אתמול, נמצאה חיובית לנגיף הקורונה בבדיקה שנעשתה לה טרם הגיוס ולכן הטירונות שלה נדחתה. כך הודיע היום (חמישי) איגוד השחייה.
גורבנקו בת ה-18 הייתה אמורה להתגייס לשירות חובה בצבא, אך הגיוס שלה נדחה לאחר שנדרשה לעבור בדיקת קורונה, ובבדיקה שעשתה ביממה האחרונה התגלה כי היא מאומתת לנגיף.
רק לאחרונה השחיינית המובילה חזרה מאליפות העולם בבריכות קצרות באבו דאבי, שם זכתה בשתי מדליות זהב. קודם לכן, בשנה האחרונה גורבנקו זכתה גם בשתי מדליות זהב באליפויות אירופה.
מאיגוד השחייה נמסר: “בנבחרת ישראל בשחייה, ששבה בשבוע שעבר מאליפות העולם באבו דאבי, התגלו מספר שחיינים חיוביים לקורונה. אנסטסיה גורבנקו, שהיתה אמורה להתגייס לצה"ל אתמול, נתגלתה גם היא כמאומתת וגיוסה נדחה. זאת הודות למערך הבדיקות הקפדני של צה"ל טרם גיוסה”.
באיגוד הוסיפו: “נציין כי כול השחיינים המאומתים מחוסנים באופן מלא (שלושה חיסונים) ואינם סובלים מתסמינים כלשהם. נדגיש, השחיינים לא לקחו חלק באליפות ישראל שנערכה בסוף השבוע במכון וינגייט וזאת בשל הקפדה יתרה מעבר להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט. זה המקום להודות לצה"ל על הליך הבדיקה המוקדם והמוקפד. נאחל החלמה מהירה למאומתים ונקרא בזאת לכולם להמשיך ולשמור על ההנחיות של משרד הבריאות”.