1 צפייה בגלריה
עבדה
עבדה
עבדה
(רויטרס)
ברצלונה הודיעה היום (חמישי) כי שלושה שחקנים נוספים יצאו חיוביים בבדיקות לזיהוי נגיף הקורונה. בכך סך השחקנים של הקטלונים שנמצאים בבידוד כתוצאה מכך שהם נדבקו עלה ל-10. השמות החדשים שהצטרפו לרשימה הם של סרג’יניו דסט, פיליפה קוטיניו ועבדה אל זלזולי.
עוד קודם להם ברצלונה נאלצה לראות את סמואל אומטיטי, דני אלבס, ג’ורדי אלבה, קלמן לנגלה, גאבי, אלחנדרו באלדה ואוסמן דמבלה נופלים מהסגל בשל כך. יש לציין כי אלבס גם כך עדיין אינו רשום בסגל הקבוצה כמו גם הרכש פראן טורס, בעוד פדרי, אנסו פאטי וממפיס דפאיי עדיין מחלימים מפציעות, ולא ברור אם יוכלו להיות בסגל.
גם סרחיו בוסקטס מורחק בשל כרטיסים צהובים. הדבר מקרב את המשחק מול מיורקה ביום ראשון בפני סכנת ביטול, שכן על פי חוקי לה ליגה אם אין חמישה שחקני שדה שרשומים על הסגל הבכיר שכשירים, לא ניתן לקיים את המשחק. נכון להיום, לברצלונה יש תשעה שחקני סגל בכיר כשירים וגם את יוסוף דמיר, אך הקטלונים לא יכולים לשתף אותו כי ההופעה הרשמית הבאה שלו תעלה למועדון 10 מיליון אירו.
בשלב הזה, ההרכב שיכול לעמוד לרשותו של צ’אבי אם לא יהיו מאומתים נוספים לנגיף, יהיה מורכב מהשחקנים הבאים: מארק אנדרה טר שטגן, אוסקר מינגסה, ג’רארד פיקה, אריק גארסיה, רונלד אראוחו, ניקו, ריקי פוץ’, פרנקי דה יונג, איליאס אחומאש, פראן ז’וטגלה ולוק דה יונג.