3 צפייה בגלריה
שוב בבלאוגראנה. דני אלבס
שוב בבלאוגראנה. דני אלבס
שוב בבלאוגראנה. דני אלבס
(רויטרס)
התפרצות הקורונה בברצלונה לא פסחה על דני אלבס. המגן הוותיק, הכדורגלן המעוטר ביותר בעולם כזכור, עתיד לשחק החל מינואר בקטלוניה אחרי ששותף רק בגביע מראדונה מול בוקה ג’וניורס – אך נדבק בקורונה ונכנס בימים האחרונים לבידוד.
בינתיים, הספיק אלבס לדבר עם כלי התקשורת בספרד על תחושותיו: “הייתה לי הרגשה שאחזור לבארסה, יודע שאנשים התגעגעו אליי ולכן חזרתי. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לבנות מחדש בארסה נהדרת ולשם כך עלינו להציג יציבות”.
הברזילאי הדגיש: “הייתי מסרב לכל הצעה מברתומאו (הנשיא הקודם). עזבתי את המועדון כשהוא היה בראשו ולא היה לי שום טעם או כוונה להגיע ולעבוד איתו פעם נוספת. ז’ואן לאפורטה יבנה מחדש את המועדון ותחזור גם היציבות”.
לסיום, נשאל אלבס כמובן על חברו הקרוב ליאו מסי, איתו לא הצליח להתאחד: “העזיבה של ליאו הייתה קשה מאוד. הוא אגדה חיה של ברצלונה ולצערי הדברים לא התנהלו כפי שהמועדון רצה, אבל אני מקווה שהוא יחזור יום אחד ונוכל לשחק ביחד שוב”.
3 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(רויטרס)
בברצלונה ישנם כבר עשרה נדבקים בקורונה במועדון. השמות החדשים שהצטרפו לרשימה הם של סרג’יניו דסט, פיליפה קוטיניו ועבדה אל זלזולי. עוד קודם להם ברצלונה נאלצה לראות את סמואל אומטיטי, אלבס, ג’ורדי אלבה, קלמן לנגלה, גאבי, אלחנדרו באלדה ואוסמן דמבלה נופלים מהסגל בשל כך. יחד עם אלבס שעדיין אינו רשום בסגל הקבוצה, ישנם גם הרכש פראן טורס, בעוד פדרי, אנסו פאטי וממפיס דפאיי עדיין מחלימים מפציעות, ולא ברור אם יוכלו להיות בסגל.
גם סרחיו בוסקטס מורחק בשל כרטיסים צהובים. הדבר מקרב את המשחק מול מיורקה ביום ראשון בפני סכנת ביטול, שכן על פי חוקי לה ליגה אם אין חמישה שחקני שדה שרשומים על הסגל הבכיר שכשירים, לא ניתן לקיים את המשחק. נכון להיום, לברצלונה יש תשעה שחקני סגל בכיר כשירים וגם את יוסוף דמיר, אך הקטלונים לא יכולים לשתף אותו כי ההופעה הרשמית הבאה שלו תעלה למועדון 10 מיליון אירו.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
בשלב הזה, ההרכב שיכול לעמוד לרשותו של צ’אבי אם לא יהיו מאומתים נוספים לנגיף, יהיה מורכב מהשחקנים הבאים: מארק אנדרה טר שטגן, אוסקר מינגסה, ג’רארד פיקה, אריק גארסיה, רונלד אראוחו, ניקו, ריקי פוץ’, פרנקי דה יונג, איליאס אחומאש, פראן ז’וטגלה ולוק דה יונג.