1 צפייה בגלריה
חילי טרופר
חילי טרופר
חילי טרופר
(מיכה בננו)
שר הספורט, חילי טרופר, החליט להתערב בסכסוך בין איגוד הכדורסל למנהלת ליגת הסל. השר רוצה שיפסיקו לריב בספורט ועל כן זימן אליו לפגישה את יו”ר האיגוד, עמירם הלוי, והמנכ”ל יעקב בן שושן. הוא אמר להם בפגישה: “הגיע הזמן להפסיק עם כל הריבים”.
השר מתכוון להקים ועדה מיוחדת, שתיקרא ועדת הידברות, כדי להביא לפשרה בין המנהלת לאיגוד. הכוונה היא בתחילת השבוע לסגור הרכב של ועדה מפשרת בין הצדדים על מנת להוציא את העניין לפועל.
כזכור, איגוד הכדורסל הודיע בהחלטה חד צדדית כי הוא מחזיר אליו את ניהול ליגת העל בכדורסל, לאחר שהיו לו דרישות שהמנהלת לא הייתה מוכנה להם. במנהלת עצמה הודיעו שמבחינתם שהאיגוד לא יכול לעשות זאת. בינתיים, במנהלת רוצים להקים ליגה עצמאית ואף החתימו את הקבוצות על כך.
בשלב זה, לא כל קבוצות הליגה הולכות עם המנהלת. מי שעדיין בחוץ הן בני הרצליה, הפועל חיפה, הפועל באר שבע וגליל/גלבוע. במנהלת הליגה בכדורסל בטוחים שלפחות חלק מהקבוצות האלו יצטרפו לתמיכה, אך מבחינת השר טרופר, כל המלחמות בספורט לא עוזרות ולא מקדמות, ולכן התערב ויקים בפתיחת השבוע הבא ועדה מטעם משרד הספורט ונראה האם היא תצליח להביא לפשרה.