2 צפייה בגלריה
עדן קארצב במאבק על הכדור
עדן קארצב במאבק על הכדור
עדן קארצב במאבק על הכדור
(אורן בן חקון)
לאחר שלושה ניצחונות רצופים, שקידמו אותה לכיוון החלק העליון של הטבלה, מכבי נתניה תארח הערב (19:50) את בית"ר ירושלים ותנסה להתקדם צעד נוסף לכיוון המקום בפלייאוף העליון.
מכבי נתניה תפתח עם ההרכב הבא: דני עמוס, כארם ג’אבר, רז שלמה, שיר צדק, עומרי גנדלמן, זלטאן שחוביץ’, יובל שדה, אביב אברהם, פארפה גויאגון, אבובאקר דומביה ויניב מזרחי.
המאמן, בני לם, שעדיין לא קיבל סגל מלא באף אחד מהמשחקים מאז שהגיע לקבוצה, קיבל חדשות טובות מכיוונו של אבובקאר דומביה. השחקן, שנפצע בקרסולו וערך אתמול אימון ריצה בלבד, הפתיע כשערך אימון מלא וחזר להרכב.
2 צפייה בגלריה
אבובקאר דומביה
אבובקאר דומביה
אבובקאר דומביה
(שחר גרוס)
מי שצפוי להשתלב במשחק לראשונה מזה קרוב לשלושה חודשים הוא עדן קארצב, שמחלים מפציעתו בכף הרגל וערך אימונים מלאים עם הקבוצה ביומיים האחרונים. בוריס אינו סובל מקרע בשריר האחורי וייעדר בשבועות הקרובים. מבחינה מקצועית, לם שמר על מערך שלושת הבלמים, כאשר עמרי גאנדלמן, שיר צדק ורז שלמה יפתחו במרכז ההגנה. זלאטן שחוביץ' ישוב מהרחקה ישירות להרכב במקומו של רותם קלר.
בקישור, אביב אברהם, שנעדר מהמשחקים האחרונים זכר לפציעתו במשחק הגביע מול הפועל פתח תקווה, ישוב ישירות להרכב כשהוא ממלא את מקומו של אינו הפצוע. מי שיתחיל מהספסל הוא החלוץ איגור זלטאנוביץ’ שסבל מרגישות.