3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
דני אבדיה ממשיך להתרגל למעמד החדש שנוצר לו בוושינגטון. הישראלי הפך בתקופה האחרונה לאחד מהשחקנים המובילים בקבוצתו ובזמן שעוד ועוד שחקנים חסרים בגלל הקורונה שמכה ב-NBA בעוצמה, אבדיה לוקח את ההזדמנות שיש לו להיות שחקן מוביל בוויזארדס בשתי ידיים. לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) הפורוורד הצעיר נוסה כרכז בהתקפה וכסנטר בהגנה בניצחון קבוצתו 93:110 על קליבלנד.
אבדיה סיים את המשחק עם סטטיסטיקה לא רעה: 24 דקות, 13 נקודות (5 מ-12 מהשדה, 1 מ-5 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין) ושישה ריבאונדים, אבל אלו לא המספרים שלו, אלא התפקוד שהיה שונה לחלוטין ממה שהוא תופקד עד כה.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה עם הכדור
דני אבדיה עם הכדור
דני אבדיה עם הכדור
(רויטרס)
כשהקבוצה נמצאת בסגל מלא, וושינגטון משתמשת באבדיה בעיקר כסטופר הגנתי, ובהתקפה הוא ממלא תפקיד של שחקן משלים שעדיין לא מרבה לגעת בכדור. החוסרים של הוויזארדס הכריחו את הקבוצה לנסות לעשות משהו אחר עם הישראלי וככל הנראה במשחקים הבאים נראה אותו משחק בעמדה אחרת.
מאמן וושינגטון, ווס אנסלד ג'וניור, דיבר על הישראלי לאחר המשחק ועל העמדה שלו: “זה ניסיון טוב עבורו. אנחנו שמים את הכדור בידיים שלו בחלק מהזמן העונה, אבל לעשות את זה במשך דקות ארוכות, זה כבר חדש עבורו. בראדלי ביל כבר הוכיח שהוא מסוגל להוביל כדור, אבל לפעמים אתה רוצה שהוא ישחק בלי הכדור, אז אתה מחפש פתרונות יצירתיים. דני עשה עבודה די טובה בזה, הוא עמד יפה בלחץ שהפעילו עליו בחלק מהזמן”.
3 צפייה בגלריה
ווס אנסלד ג'וניור
ווס אנסלד ג'וניור
ווס אנסלד ג'וניור
(רויטרס)
“הצעד הבא מבחינת דני יהיה לארגן את ההתקפה ולתת לשחקנים את הכדורים במקומות הנכונים”, מסביר אנסלד ג'וניור. “הוא לא התנסה בזה יותר מדי חוץ מהתקפות ספציפיות שהוא קיבל בהן החלטות עם הכדור בתור מוביל כדור משני. עכשיו אנחנו מדברים עליו בתור אופציה למוביל כדור ראשי”.