3 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
(שחר גרוס)
בפעם הרביעית: חוסה רודריגס יחמיץ משחק מול מכבי תל אביב. מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקרב הגדול באצטדיון סמי עופר ביום שני, כשברקע היעדרותם של מספר שחקנים דוגמת הקשר, אקס הצהובים הפצוע, שיהיה החיסרון המשמעותי ביותר של ברק בכר כשהוא נמצא בכושר מצוין לאחרונה ואף שיחק במגוון תפקידים דוגמת מגן ימני, קשר ומגן שמאלי.
אולי זהו יד הגורל, מאחר שכאמור מדובר בפעם הרביעית מאז הגיע למכבי חיפה שרודריגס יחמיץ את האקסית מת”א, מתוך שישה מפגשים, בעקבות פציעות. בשנה שעברה למשל, רגע לפני משחק העונה מול מכבי ת"א בסמי עופר, הקשר נפצע בחימום ונאלץ להחמיץ את המשחק.
3 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
(עמרי שטיין)
פעם נוספת הספרדי החמיץ את המפגש במהלך העונה הקודמת בגלל תשעה כרטיסים צהובים. כך או כך, רודריגס זוכה להערכה גדולה מאוד בחיפה ועל פי כל ההערכות במהלך חודש ינואר הקבוצה תיכנס איתו למשא ומתן על מנת שימשיך בקבוצה לשנתיים נוספות. אגב, גם ג'וש כהן צפוי במהלך ינואר לחתום על הארכת חוזהו
מלבד רודריגס, ייעדרו גם מחמוד ג'אבר ונטע לביא. מי שצפוי לחזור להרכב הוא המגן רז מאיר שכבר היה בסגל במשחק האחרון מול בני סכנין, אבל בחיפה העדיפו שלא לקחת סיכון מיותר עם השחקן שרק התאושש מפציעה. עלי מוחמד שיפתח בקישור וסוחב צהוב רביעי יצטרך להיזהר שלא לספוג צהוב נוסף אחרת יחמיץ את משחק גביע המדינה מול בית"ר ירושלים, רגע לפני המפגש הגדול מול הפועל באר שבע.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה מודעים לחשיבות המשחק מול מכבי ת"א ולרצון לשבור את המנחוס אחרי חמש שנים ולהשיג ניצחון בית, אבל יחד עם זאת אומרים במועדון שאם הקבוצה תגיע בצניעות למשחק ותשחק את משחקה הרגיל - היא תשיג את המטרה.