2 צפייה בגלריה
אסף יסעור
אסף יסעור
אסף יסעור
(התאחדות הטאקוונדו)
נבחרת ישראל בטאקוונדו תצרף אליה בקרוב לוחם נוסף לסגל הבכיר. דימה נגייב הישראלי צפוי להגיע לארץ בחודש הקרוב מסרביה, שם הוא התגורר והתאמן בשנים האחרונות, כדי לייצג את המדינה ולנסות להשיג את הקריטריון לאולימפיאדת פאריס 2024.
דימה נגייב בן ה-23 צפוי לנחות בישראל בעוד כשבועיים, אחרי שעזב את המדינה בצעירותו עם משפחתו כדי לחיות בסרביה. אחרי כשלוש שנים שם, בהן הוא המשיך להתאמן בטאקוונדו, החליט לחזור לבד ארצה ולהתחרות מטעם נבחרת ישראל תחת המאמן יחיעם שרעבי.
נגייב מתחרה במשקל של עד 58 ק”ג, קטגוריה בה אין ישראלי מוביל. בצעירותו כבר התחרה תחת דגל ישראל וסיים במקום השלישי באליפות אירופה עד גיל 21. אלא שלפני כשלוש שנים עזב את הארץ עם משפחתו והתאמן במועדון הסרבי המצליח גאלב, שגידל את האלופה האולימפית במשקל הפתוח לנשים, מיליקה מנדיץ’, ואת מדליסטית הארד האולימפית במשקל של עד 49 ק”ג, טיאנה בוגדנוביץ’, אך דווקא נגייב התפספס שם.
אם אכן יגיע במועד שנקבע לחזרתו ארצה, ייתכן כי נגייב אפילו ישתתף באליפות ישראל שתתקיים ב-21 בינואר. באירוע, אגב, יופיע גם אסף יסעור, שזכה באליפות העולם לאחרונה, ובהתאחדות יביאו במיוחד עבורו כמה יריבים פראלימפיים מחו”ל. בתוך כך, אליפות העולם בטאקוונדו שהייתה אמורה להיערך באפריל בסין, לא תתקיים במדינה האסייתית בגלל מגפת הקורונה, אלא תתקיים במדינה אחרת בסוף שנת 2022.
2 צפייה בגלריה
אסף יסעור
אסף יסעור
אסף יסעור
(האיגוד העולמי World Taekwondo)